Ένα απέραντο φρενοκομείο θυμίζει ο τρόπος βαθμολόγησης των γραπτών των πανελληνίων εξετάσεων και εγείρει θέματα αξιοπιστίας.Και τα στοιχεία σε ορισμένες περιοχές φωτογραφίζουν... βαθμολογικά κέντρα τα οποία λειτούργησαν ως … ριχτάδικα.
Για παράδειγμα στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Σμύρνης παρατηρείται ότι έχει γίνει στην κυριολεξία μπάχαλο με τις αποκλίσεις στη βαθμολόγηση μεταξύ δύο βαθμολογητών, αλλά και στην αναβαθμολόγηση.
Κατά σύμπτωση τα συγκεκριμένα γραπτά πήγαν σε βαθμολογικό κέντρο της περιοχής της Τούμπας Θεσσαλονίκης.
Και καλά κάποιος μπορεί να δικαιολογήσει αποκλίσεις στο μάθημα των Νέων Ελληνικών όταν κάποιοι διορθώνουν λες και οι μαθητές είναι ο Μπαμπινιώτης, αλλά όταν παρατηρούνται αποκλίσεις 20 μονάδων , 15 μονάδων και 10 μονάδων σε μαθήματα όπως η Φυσική, η Χημεία ή η Ιστορία που τα πράγματα είναι μετρημένα, αυτό δείχνει ότι η σωστή βαθμολόγηση εξαρτάται από τον πατριωτισμό του κάθε βαθμολογητή ή για την ακρίβεια από την υπευθυνότητα που φαίνεται ότι σε μεγάλο βαθμό λείπει.
Αλήθεια η ΟΛΜΕ που το παίζει προστάτης των μαθητών τι έχει να πει για την κατάσταση; Το Υπουργείο και η κα Ζαχαράκη αντιλαμβάνεται ότι τέτοια φαινόμενα πλήττουν την εμπιστοσύνη στο θεσμό; Προτίθεται η κα Ζαχαράκη το Υπουργείο να δώσει στοιχεία για τις αποκλίσεις ανά βαθμολογικό κέντρο και ανά μάθημα αναλυτικά αλλά και να λάβει μέτρα ώστε να μην συνεχίζεται αυτό το απίθανο μπάχαλο που δεν προάγει την αξιοκρατία αλλά βασίζεται στην τύχη και τις διαθέσεις πολλές φορές πυροβολημένων, ανεγκέφαλων και ανεύθυνων διορθωτών ;
Δεν μιλάμε φυσικά για τη γελοιότητα με τις αμοιβές των διορθωτών που προάγουν την ξεπέτα.
www.bankingnews.gr
