25 Ιουν 2026

ΝΔ: Θεσμικοί a la carte

 


Έχουν μεγάλο γούστο τελικά οι ψηφοφόροι της ΝΔ, οι φανατικοί τουλάχιστον. Αυτοί που έβγαιναν στις ρούγες επί ΣΥΡΙΖΑ και ανέβαιναν στα κάγκελα με φωνές υπέρ της Ευρώπης και κατά των τρισκατάρατων Αριστερών.

Που εμφανίζονταν θεσμικοί βεβαίως, βεβαίως και καλωσόριζαν οτιδήποτε ερχόταν από την Εσπερία και καταδίκαζε με κάποιον τρόπο την κυβέρνηση Τσίπρα.

 Επήλθε λοιπόν η μετάλλαξις.

 Τώρα που η Ευρώπη ασχολείται με τη γαλάζια διακυβέρνηση του Κυριάκου, οι και καλά Ευρωπαίοι δεξιοί έγιναν πατριώτες που νοιώθουν ότι απειλείται η θεάρεστος κυβέρνηση και κάνουν του κόσμου τα καραγκιοζιλίκια.

Κάπως έτσι άρχισαν να πανηγυρίζουν για το «άκυρο» που έριξε ο Άρειος Πάγος στην προσφυγή της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας στο θέμα της χρονικής διάρκειας της ανανέωσης των εισαγγελέων που υπηρετούν στο γραφείο της Αθήνας.

 Και βγήκαν στις ρούγες των social media και άρχισαν τα γαλλικά κατά της Ευρωπαίας Εισαγγελέως Λάουρας Κοβέσι. Εκείνο που δεν ξέρουν βέβαια είναι ότι το πιο πιθανό είναι η Ελλάδα να βρεθεί κατηγορούμενη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επειδή δεν συμμορφώνεται με την πρακτική των χωρών της Ε.Ε. Εκεί, αν υπάρξει καταδίκη -που το πιο πιθανό είναι να υπάρξει- θα φτάσει για να κοπούν τα χαμόγελα…

in.gr