10 Ιαν 2014

Η Άννα-Μισέλ στα ρινγκ!

Μία νέα βουλευτής -από τις εκλογές του 2012- η οποία με εντολή του Σαμαρά ανέλαβε τον Απρίλιο του 2013 την εκπροσώπηση του κόμματος της στον τύπο.

Το ότι είναι βαφτισιμιά του τέως και ...της γυναίκας του, ίσως να μη λέει κάτι. Το ότι είναι τώρα βουλευτής στη ΝΔ από το πουθενά, μπορεί να είναι και τυχαίο γεγονός. Εκείνο που με βάζει σε κάποιες σκέψεις είναι αυτό που έχει πει πιο παλιά:...
«Έχασα πολλά λεφτά σε επαγγελματικό επίπεδο για να γίνω πολιτικός». Με πόση ανιδιοτέλεια αυτή η δυναμική πολιτικός θέλει να μας σώσει!

Η βουλευτής Αννα-Μισέλ Ασημακοπούλου καμαρώνει
δίπλα στην τέως βασίλισα Αννα Μαρία [ iefimerida ]
Άμα διαβάζω κάτι τέτοια, με κάνουν να έχω κρίση προσωπικότητας.

Εγώ γιατί δεν έχω κάνει τέτοια θυσία για την Πατρίδα;

Γιατί δεν έχω την ευκαιρία να παλέψω για το λαό μέσα από τα τιμημένα έδρανα της Βουλής;

Τι θα πω στα παιδιά μου; ότι άφησα μέσα σε όλα, μία γυναίκα να παλεύει για το μέλλον τους.

Με έκανε να νιώσω ντροπή και να καταλάβω το πόσο χαμηλά έχω πέσει. Σήμερα το πρωί στην τιβί, της είπαν κάποια στιγμή για ένα μήνυμα ενός γονιού, που δε ξέρει τι να κάνει με το αύριο των παιδιών του. Έλεγε ο άνθρωπος : «Να τους πω να σπουδάσουν ή να τους πω να μάθουν μια τέχνη, τι να κάνω για το μέλλον τους;»

Με συγκίνηση -δική μου-  την άκουσα να λέει: «Και για αυτά παλεύουμε, να αλλάξουν αυτά που πρέπει. Θα το νιώσουν… θα το καταλάβουν σύντομα….». Όσο τη θυμάμαι, στα αυτιά μου υπάρχει μόνιμα μία λέξη από τα χείλη της «Παλεύω». Μια ζωή στα ρινγκ δηλαδή, για το καλό μας και αυτή. Τη χτυπάνε αλλά αντέχει, δίνει τον καλύτερο εαυτό της γιατί έχει ένα ιερό σκοπό, ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΙ!

Δε θέλω βρε κορίτσι μου να σε δω με “μελανιές” για εμένα και τα παιδιά μου, δε θέλω!

Να δεις που προσπαθούν να εφαρμόσουν την τακτική του «Πες πες και θα μας πιστέψουν». Εκλογές έρχονται και θα δούμε αν τελικά θα το καταφέρουν, για την ώρα, καλά το πάνε…

Από Ούτε λόγος