4 Ιουν 2017

Σοκάρει η φοιτήτρια που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού: Mε παράτησαν λιπόθυμη μέσα στα αίματα

  • Η νεαρή φοιτήτρια περιγράφει τον εφιάλτη που έζησε
  • Καταγγέλλει την προσπάθεια συγκάλυψης από καθηγητή
  • Εντολή ΕΔΕ από τον Πρύτανη του ΑΠΘ
Φρίκη έχει προκαλέσει η ..
υπόθεση ξυλοδαρμού νεαρής φοιτήτριας στο ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής από δύο συμφοιτήτριές της σε αμφιθέατρο της σχολής.
Η νεαρή φοιτήτρια Ματίνα Παππά, μιλάει δημόσια και περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια τον εφιάλτη που έζησε, αλλά και την προσπάθεια αποσιώπησης του γεγονότος από καθηγητή της.
Το περιστατικό σύμφωνα με την καταγγελία της Ματίνας Παππά σημειώθηκε κατά τη διάρκεια πρόβας παραδοσιακών χορών στο αμφιθέατρο της Σχολής.
Συγκεκριμένα, κατά την διάρκεια της πρόβας στο αμφιθέατρο της Σχολής η φοιτήτρια δέχτηκε αρχικά φραστική επίθεση για τα νύχια της και όταν η σπουδάστρια ζήτησε το λόγο για αυτή την παρατήρηση, όπως καταγγέλλει, ακολούθησαν τα χειρότερα. Την έσπρωξαν, την έριξαν στο πάτωμα και άρχισαν να την κλωτσάνε σε όλο της το σώμα, μέχρι που έχασε τις αισθήσεις της.
Μου είπαν ότι απαγορεύεται να χορέψω με βαμμένα νύχια κι εγώ απλώς ρώτησα ποιος είναι ο λόγος ή αν το λέει κάποιος νόμος αυτό και ότι έχω καθηγητή να μου κάνει τέτοιες παρατηρήσεις και όχι συμφοιτήτριές μου.

Εκεί μου απάντησαν ότι κουμάντο κάνουν αυτές και κανένας άλλος και ο καθηγητής τους έχει δώσει το δικαίωμα να κάνουν κουμάντο” είπε η φοιτήτρια μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Οι δύο φοιτήτριες σύμφωνα με την καταγγελία στη συνέχεια επιτέθηκαν στη Ματίνα και άρχισαν να τη χτυπούν μέχρι που έχασε τις αισθήσεις της.
Με έσπρωξαν από τα σκαλοπάτια, χτύπησα, έπεσα, με έριξαν πάνω στα καθίσματα του αμφιθεάτρου. Με άφησαν εκεί ενώ εγώ ήμουν χτυπημένη, έφυγαν και όταν συνήλθα αντιλήφθηκα τα αίματα και τα λοιπά που είχα πάνω μου, κάλεσα μόνη μου ασθενοφόρο, και μεταφέρθηκα στις πρώτες βοήθειες στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο Κομοτηνής”, αναφέρει η φοιτήτρια.
Η νεαρή φοιτήτρια νοσηλεύτηκε για τρεις μέρες στο νοσοκομείο ενώ χρειάστηκαν δύο εβδομάδες για να αναρρώσει πλήρως. Είχε χτυπήματα σε αυχένα, χέρια και πόδια.
Η προσπάθεια συγκάλυψης από καθηγητή
Η φοιτήτρια καταγγέλλει και προσπάθεια συγκάλυψης από καθηγητή της σχολής, ο οποίος όπως υποστηρίζει την επισκέφτηκε στο νοσοκομείο και το μόνο που της είπε ήταν να μη δώσει έκταση στο θέμα για να μην πληγεί η εικόνα της σχολής.
Με ρώτησε αν είμαι καλά, βλέποντας με στο κρεβάτι, στην πορεία όμως μου είπε ότι απλά δεν θέλει να πάρει έκταση όλο το γεγονός. Από κει και πέρα δεν ήρθε ξανά στο νοσοκομείο όσο νοσηλευόμουν, αναφέρει χαρακτηριστικά η νεαρή κοπέλα.
Η φοιτήτρια τελικά κατήγγειλε το περιστατικό και η υπόθεση πήρε τη δικαστική οδό.
Οι δύο κοπέλες συνελήφθησαν μετά την καταγγελία, ενώ η κοπέλα αναμένεται να καταθέσει μήνυση και σε βάρος του καθηγητή της, που προσπάθησε να την πείσει να αποσιωπήσει τον αποτρόπαιο ξυλοδαρμό της.
Εντολή ΕΔΕ από τον Πρύτανη
Για το περιστατικό έχει ενημερωθεί ο Πρύτανης του ΔΠΘ, Αθανάσιος Καραμπίνης και έδωσε εντολή να διενεργηθεί αμέσως ΕΔΕ για το θέμα, στην κοσμήτορα της Σχολής Μαρία Μιχαλοπούλου.