
Ο βουλευτής είπε ότι «για πάνω από 6 μήνες, και εν γνώσει της ”Ελληνικό Μετρό ΑΕ”, η κοινοπραξία ΑΒΑΞ- GHELO- ALSTOM προχώρησε την εκσκαφή για 150 μέτρα κατά παράβαση της μελέτης, την ίδια ώρα που καθημερινά δύο βάρδιες εργαζομένων κατεβαίνουν στη σήραγγα και εντός της ζώνης επιρροής της εκσκαφής βρίσκονται οδικές αρτηρίες, νοσοκομεία και κρατικές υποδομές».
Το αδιανόητο φιάσκο παραδέχθηκε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, από το βήμα της Βουλής, καθώς στην υπό κατασκευή γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας η κοινοπραξία που υλοποιεί το έργο έχει διανοίξει σήραγγα 160 μέτρων σε λάθος σημείο, κατά παρέκκλιση της μελέτης που είχε εκπονήσει η ίδια η κοινοπραξία.
Ο Νίκος Ταχιάος, απαντώντας στην ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ, Χρήστου Κατσώτη, σχετικά με τα «προβλήματα ασφάλειας στην κατασκευή της σήραγγας της γραμμής 4 του Μετρό», έριξε το μπαλάκι των ευθυνών στην κοινοπραξία ΑΒΑΞ- GHELO- ALSTOM, υποστηρίζοντας ότι τα έργα δεν τα διοικεί το υπουργείο και επισημαίνοντας πως πρόκειται για ένα λάθος εφαρμογής μιας μελέτης που η ίδια η κοινοπραξία είχε υποβάλει.
«Ήδη η κοινοπραξία έχει ξαναξεκινήσει εργασίες, με τον δέοντα τρόπο, έχει υποβάλει και τη μελέτη η οποία δείχνει πώς θα αποκαταστήσει αυτές στο μήκος των 160 μέτρων. Η υπηρεσία προφανώς δεν κάνει αποδεκτές τις όποιες δικαιολογίες της κοινοπραξίας. Θεωρούμε ότι ήταν ένα λάθος εφαρμογής μιας μελέτης που η ίδια είχε υποβάλει», ανέφερε ο κ. Ταχιάος.
Η αποκάλυψη όπως ήταν λογικό «έφερε» ένα ατελείωτο πάρτι στο twitter με βιτριολικές ατάκες: