Σοβαρότατες επιπτώσεις στον τουρισμό και πιο συγκεκριμένα στον
αριθμό προσεγγίσεων ξένων κρουαζιερόπλοιων σε ελληνικά λιμάνια
αναμένεται να έχει η έκρυθμη κατάσταση που επικρατεί στη Βόρειο Αφρική
(Αίγυπτος) και ...
στη Μέση Ανατολή (Συρία), σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε χθες εκπρόσωπος της διοίκηση της Ενωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας στον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.
Όπως αναφέρει αναλυτικό δημοσίευμα του Αντώνη Τσιμπλάκη στον δικτυακό τόπο naftemporiki.gr.:
...Εκπρόσωπος μεγάλων εταιρειών κρουαζιέρας ανακοίνωσε στον κ. Βαρβιτσιώτη ότι από τα στοιχεία που έχει ο ίδιος αλλά και άλλοι συνάδελφοί του, οι περισσότερες εταιρείες έχουν ανακοινώσει μειώσεις στις προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια που κυμαίνονται από 25% έως 30% για το 2014, ενώ παράλληλα σε ό,τι αφορά το home port δεν υπάρχει καμία πρόοδος για την επόμενη χρονιά.
Οι μειώσεις αυτές προγραμματίστηκαν λόγω της συνεχιζόμενης έκρυθμης κατάστασης στις χώρες της Β. Αφρικής και της Συρίας.
Ως απάντηση οι εταιρείες επέλεξαν να αλλάξουν σε ένα ποσοστό του στόλου τους προορισμούς και να κατευθυνθούν στην Απω Ανατολή, που είναι ο νέος μεγάλος στόχος της κρουαζιέρας στη Δυτική Μεσόγειο και στη Βόρεια Ευρώπη.
Σημειώνεται ότι στο λιμάνι του Πειραιά η αύξηση της κίνησης της κρουαζιέρας έχει φτάσει 151% την τελευταία δεκαετία 2002-2012.
Οσον αφορά την αντιμετώπιση του προβλήματος, ο υπουργός ζήτησε τη συνεργασία όλων των φορέων προκειμένου να επιτευχθεί η προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων τόσο σε ό,τι αφορά τα διερχόμενα, όσο και για το home port.
Για να αναγνώσετε ολόκληρο το άρθρο, μεταβείτε στη σελίδα της naftemporiki.gr, πατώντας εδώ.
στη Μέση Ανατολή (Συρία), σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε χθες εκπρόσωπος της διοίκηση της Ενωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας στον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη.
Όπως αναφέρει αναλυτικό δημοσίευμα του Αντώνη Τσιμπλάκη στον δικτυακό τόπο naftemporiki.gr.:
...Εκπρόσωπος μεγάλων εταιρειών κρουαζιέρας ανακοίνωσε στον κ. Βαρβιτσιώτη ότι από τα στοιχεία που έχει ο ίδιος αλλά και άλλοι συνάδελφοί του, οι περισσότερες εταιρείες έχουν ανακοινώσει μειώσεις στις προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια που κυμαίνονται από 25% έως 30% για το 2014, ενώ παράλληλα σε ό,τι αφορά το home port δεν υπάρχει καμία πρόοδος για την επόμενη χρονιά.
Οι μειώσεις αυτές προγραμματίστηκαν λόγω της συνεχιζόμενης έκρυθμης κατάστασης στις χώρες της Β. Αφρικής και της Συρίας.
Ως απάντηση οι εταιρείες επέλεξαν να αλλάξουν σε ένα ποσοστό του στόλου τους προορισμούς και να κατευθυνθούν στην Απω Ανατολή, που είναι ο νέος μεγάλος στόχος της κρουαζιέρας στη Δυτική Μεσόγειο και στη Βόρεια Ευρώπη.
Σημειώνεται ότι στο λιμάνι του Πειραιά η αύξηση της κίνησης της κρουαζιέρας έχει φτάσει 151% την τελευταία δεκαετία 2002-2012.
Οσον αφορά την αντιμετώπιση του προβλήματος, ο υπουργός ζήτησε τη συνεργασία όλων των φορέων προκειμένου να επιτευχθεί η προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων τόσο σε ό,τι αφορά τα διερχόμενα, όσο και για το home port.
Για να αναγνώσετε ολόκληρο το άρθρο, μεταβείτε στη σελίδα της naftemporiki.gr, πατώντας εδώ.