17 Σεπ 2013

Ψήφισε εκ …παραδρομής ο Συμεών...

Κατά της άρσης ασυλίας του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Γιώργου Γερμενή για την υπόθεση της επίθεσης στον δήμαρχο Αθηναίων Γιώργο Καμίνη, φέρεται να έχει ψηφίσει ο υφυπουργός Παιδείας του ΠΑΣΟΚ Συμεών Κεδίκογλου, σύμφωνα με...

σχετικό έγγραφο της Βουλής.
Ο ίδιος πάντως, δηλώνει ότι «αν έχει γίνει κάτι τέτοιο», καθώς υποστηρίζει πως δεν το θυμάται, «προφανώς έχει γίνει εκ παραδρομής», μπερδεύοντας πιθανότατα τα κουτάκια με το υπέρ, το κατά, ή το παρών.

«Δεν έχω κανένα πρόβλημα να δηλώσω ότι θα έπρεπε να αρθεί η ασυλία του», είπε ο υφυπουργός, ο οποίος μάλιστα αναμένεται να εκδώσει σχετική ανακοίνωση σε λίγα λεπτά.

Αναλυτικά, η δήλωση του Κεδίκογλου, είναι:

«Με έκπληξη διαπίστωσα από επίσημα πρακτικά της Βουλής που διέρρευσαν στον Τύπο, ότι εμφανίζομαι να έχω καταψηφίσει την άρση της ασυλίας του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Γιώργου Γερμενή σε ψηφοφορία προ μηνών.

Είναι φανερό ότι πρόκειται για ανθρώπινο σφάλμα εκ παραδρομής κατά τη σημείωση του ψηφοδελτίου.

Εκτιμώ ότι η πολιτική μου διαδρομή και η κοινοβουλευτική μου παρουσία δεν αφήνουν το παραμικρό περιθώριο παρανόησης σχετικά με την αποστροφή μου σε κάθε πρακτική και πολιτική επιλογή του νεοναζιστικού μορφώματος της Χρυσής Αυγής».


matrix24.gr