16 Οκτ 2013

Διαλυεται ο Συνδεσμος Εθνικης Ενοτητας,νεα παραιτηση

κ. Β! Αντιπρόεδρε,
Αξιότιμα μέλη του Α.Π.Σ.
Λαμβάνοντας υπόψη τα τελευταία γεγονότα, αρχομένων από την παραίτηση του προέδρου μας, και συνεχιζόμενης της εις βάρος μου  καθοδηγούμενης πολεμικής τακτικής και λογοκρισίας, από..  τον καθ’ ομολογία ακροδεξιό θύλακα της Θεσσαλονίκης, (και από εκτός ΑΠΣ μέλη ...), διαπιστώνω μετά λύπης μου ότι δεν συνετιστήκαμε και συνεχίζεται η τακτική της εσωστρέφειας, των άκρων, του απομονωτισμού και της προώθησης προσωποπαγών αναχρονιστικών αν μή τι άλλο θέσεων και απόψεων,  δικαιώνοντας απόλυτα τις απόψεις του προέδρου μας κ. Γερούλη και των λοιπών βασικών μελών - ιδρυτών κ.κ. Πανταζή, Διαμάντη και Βέρρου που παραιτήθηκαν για τους ίδιους λόγους.
Συμφωνώντας και εγώ με την σειρά μου με τον πρόεδρο θα δανειστώ την βασική φράση παραίτησής του:
" Πιστεύοντας ακράδαντα ότι ο μοναχικός δρόμος του ΣΕΕ που αποφασίσθηκε το Σάββατο 5-10-2013 από το ΑΠΣ απομακρύνει και εμένα από το όραμα, τα σχέδια και την προεργασία που κάναμε για την δημιουργία ενός ευρύτερου συνασπισμού πατριωτικών δυνάμεων (με ηγετικό ρόλο του Συνδέσμου φυσικά σε αυτόν και ενδεχομένως και ηγέτη ευρείας αποδοχής  προερχόμενο από τον χώρο του ΣΕΕ)" και παραιτούμαι από μέλος του Α.Π.Σ. ακολουθώντας το παράδειγμα του Γεν. Γραμματέα  καθηγητή  Γ. Κωστόπουλου.
Παραιτούμενος δε και από μέλος της Κ.Ε. καθώς και από το κόμμα πρωτίστως θέλω να ευχαριστήσω τους συναδέλφους μου και τους συνεργάτες μου, που με στήριξαν σε αυτήν την ανιδιοτελή μου προσπάθεια, καθώς επίσης τόσο τα μέλη του ΑΠΣ όσο και τα  μέλη της Κ.Ε. για την βοήθεια που μου παρείχαν, ιδιαίτερα δε  τον τέως πρόεδρο κ Ν. Αλικάκο, παραβλέποντας την εις βάρος μου γενικότερη στάση του, γιατί αν και "κατώτερου κοινωνικού επιπέδου" διατηρώ την μαχητικότητα και το ήθος μου, όπως με έμαθαν στην σχολή υπαξιωματικών του ΠΝ, (όπου ήμουν αρχηγός της σχολής, απεφοίτησα, υπηρέτησα και αποστρατεύθηκα ΜΑΧΙΜΟΣ και υπερήφανος για την όλη μου πορεία ) και συνεχίζω να ομιλώ ευθέως υπερασπιζόμενος αποκλειστικά  τις δημοκρατικές μου αρχές και την αγωνία μου για την δοκιμαζόμενη πατρίδα.
Δηλώνω δε προς τους αήθεις επικριτές των γραφομένων μου,  ότι το δικό μου σπίτι είναι η Δημοκρατία και καμία χούντα δεν θα με λογοκρίνει ούτε θα με φιλοξενήσει. Δεν σας φοβάμαι, σας αγνοώ, είμαι ελεύθερος….
Εύχομαι ούριους ανέμους στην νέα πορεία του ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ Ε.Ε.
Με εκτίμηση
Παναγιώτης  Μίγκος
Αξ/κός Π.Ν. εα
τ. Γεν. Γραμματέας Σ.Ε.Ε.
π. Γεν. Διευθυντής Σ.Ε.Ε.