19 Νοε 2013

Κε βουλευτά, συνελήφθης… κλέπτων οπώρας!

Αυτό που λέμε… συνελήφθη κλέπτων οπώρας! Ο Γεράσιμος Γιακουμάτος διαρρήγνυε τα ιμάτιά του στο Πρωινό ΑΝΤ1 πως δεν λαμβάνει επίδομα κίνησης ούτε ο ίδιος ούτε οι υπόλοιποι βουλευτές της Αττικής. Μάλιστα, ο Γιώργος Παπαδάκης επέμεινε αναγιγνώσκοντας ένα ..
χαρτί για επίδομα κίνησης σε βουλευτές, για να πάρει οργισμένη απάντηση από τον βουλευτή της ΝΔ: «Όχι σε μένα αυτά. Οι βουλευτές της Αττικής δεν παίρνουν επίδομα κίνησης». Μόνο που για κακή του τύχη ήταν παρών στο πάνελ και ο γενικός γραμματέας της Βουλής Αθανάσιος Παπαϊωάννου, ο οποίος κλήθηκε να τοποθετηθεί επί του θέματος. Τι είπε; Ότι οι βουλευτές της Αττικής λαμβάνουν επίδομα κίνησης 291 ευρώ το μήνα! «Για τη βενζίνα» αποκρίθηκε αμήχανα ο κ. Γιακουμάτος, ο οποίος ξεγλίστρησε από την κουβέντα με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο: «Άκου τώρα. Εγώ καπνίζω 2 πακέτα τσιγάρα και δεν γυμνάζομαι. Θα πεθάνω στα 70 μου και ο άλλος που δεν καπνίζει και γυμνάζεται θα πεθάνει στα 90 του. Τι να γίνει δηλαδή, να πω και εγώ τώρα “θεέ μου γιατί να μη ζήσω και εγώ ως τα 90”»…
http://www.star.gr