21 Νοε 2013

ΤΟ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΕΜΦΥΛΙΟ Ή ΜΥΡΙΖΕΙ ΒΡΩΜΕΡΗ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ; ΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ Ο ΑΝΑΡΧΙΚΟΣ Γ. ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΗΣ

Διαβάστε τι κατήγγειλε επώνυμα σε αντιεξουσιαστική σελίδα για την Χρυσή Αυγή , ο γνωστός αναρχικός Γιώργος Κλαϊτζίδης:
«Ξημερώματα Σαββάτου 16 προς Κυριακή 17 Νοέμβρη γυρνώντας σπίτι μου είδα στην είσοδο γραμμένο με σπρέι το ..
εξής “ΚΑΛΑ’Ι’ΤΖΙΔΗ ΓΡΑΜΜΟ ΒΙΤΣΙ” και το σήμα του στόχου με τα αρχικά Χ.Α.
Προφανώς οι χρυσαυγίτες  που έγραψαν το απειλητικό σύνθημα δεν βρήκαν την διεύθυνση του σπιτιού μου μόνοι τους αλλά τους την έδωσε κάποιος από την αστυνομία. Εδώ να αναφέρω ότι κάποιες ώρες μετά το πρωί δηλαδή της 17ης άνδρες της ασφάλειας με προσήγαγαν στα πλαίσια των προληπτικών προσαγωγών πριν την πορεία στη ΓΑΔΑ όπου κρατήθηκα για 7 ώρες. Να θυμίσω ότι τον Νοέμβρη του ’12 το Κοινωνικό Κέντρο ΒΟΞ στο οποίο συμμετέχω έκανε εκδήλωση για την δημιουργία αντιφαστιστικών πολιτοφυλακών στις γειτονιές. Την ημέρα της εκδήλωσης ο βουλευτής της Χ.Α Λαγός έκανε επερώτηση στην Βουλή για την εκδήλωση μας εγκαλώντας τις αρχές που “επέτρεψαν να γίνει”
Μετά και το τελευταίο συμβάν της αναγραφής του συνθήματος στο σπίτι μου είναι σαφές ότι έχω στοχοποιηθεί από τους φασίστες. Δηλώνω ότι οτιδήποτε συμβεί άμεσα υπεύθυνες θα είναι οι αστυνομικές αρχές που έδωσαν την διεύθυνσή μου στους νεοναζί».
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΗΣ
 http://www.makeleio.gr/?p=29549