21 Μαρ 2014

Nεα αποχωρηση Συντονιστη των ΑΝΕΛ με καταγγελιες

Φίλες και φίλοι,μετά από σχεδόν δύο χρόνια στο τιμόνι της Συντονιστικής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Λέρου και παρέα με ανθρώπους που πίστεψαν σε ενα κίνημα αλλαγής και ανατροπής της νέας τάξης πραγμάτων που έφερε την...
χώρα μας σε σημεία εξαθλίωσης , θεωρώ οτι η σπίθα αυτή της ανατροπής που όλοι πίστευαν εχει σβήσει .

Από την πρώτη κιόλας μέρα πίστεψα ότι το προγράμμα του κινήματος που δημιουργήθηκε διαδικτυακά και κατάφερε να ενώσει ィΕλληνες διαφόρων ιδεολογιών θα ήταν ΑΥΣΤΗΡΟ απέναντι στους ανθρώπους που κατάντησαν την χώρα μου έρμαιο πολιτικών συμφερόντων αλλά και ΔΥΝΑΤΟ πατώντας στις αρχές της ιδρυτική μας διακήρυξης .

Ανακαλύπτω λοιπόν τους τελευταίους μήνες ότι κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν την δυνατή άνοδο αλλά και την σπίθα που θα έφερνε την φλόγα της ανατροπής. Μπήκαν στο κίνημα όχι για να πολεμήσουν για τα συμφέροντα των συμπολιτών μας και τις πατρίδας μας αλλά για να πιάσουν καρέκλες και ουφίτσια προκειμένου να εκπληρώσουν κάθε ατομική τους προσδοκία.
.
Πολλές φορές προσπάθησα να βοηθήσω μέλη του κινήματος σε άλλα νησιά να οργανώσουν γραφεία για την άμεση επικοινωνία των πολιτών με το κίνημα και την άμεση πληροφόρηση σε θέματα που αφορούν το προγράμμα μας καθώς και για εγγραφές σε πολίτες που ήθελαν να ενταχθούν στο κίνημα , όμως πάντα έβρισκα μια αόρατη δύναμη που έβαζε στοπ σε όλα,λες και δεν θέλαμε οι ίδιοι την συνεχόμενα ανοδική πορεία μας . Βέβαια οι προσπάθειες τόσο οι δικές μου αλλά και άλλων μελών δεν σταμάτησαν.Συνεχίσαμε προσπαθώντας για το καλύτερο, γεγονός που φάνηκε απο τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα .

Σε πολιτικό επίπεδο ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ και θεωρώ οτι ΑΦΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΑΣ που είναι και έπρεπε να είναι η κινητήριος δύναμη μας.Το γεγονός αυτό είχε σαν συνέπεια αυτή η κινητήριος δύναμη να μας εγκαταλείπει συνεχώς .

ΔΕΝ ΜΕΙΝΑΜΕ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΑΣ και προχωρήσαμε σε συνεργασίες που χτύπησαν στο "στομάχι" την ιδεολογία των Ανεξαρτήτων, με αποτέλεσμα την αποχώρηση πανελλαδικά πολλών στελεχών μας και ψηφοφόρων.

Φίλες και φίλοι πίστεψα και είμαι απο αυτούς που ήμουν απέναντι σε κάθε πολιτική μνημονίων και εξαθλίωσης των Ελλήνων.Θεωρώ οτι η στήριξη πανελλαδικά σε ανθρώπους που ήταν σε μνημονιακές παρατάξεις ήταν απαράδεκτη, όπως και η κάθε αρνητική απάντηση σε στελέχη των Αν.Ελλ που κατέβασαν ελπιδοφόρους συνδιασμούς και προτάσεις .

Ξεχάσαμε τον σκοπό μας και γίναμε αυτό που ο πολίτης πλέον αμφισβητεί,ένα ΚΟΜΜΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ που ο κάθε πικραμένος ψάχνει μια θέση για να ικανοποιήσει την οικονομική του φιλοδοξία .

ィΗμουν και θα είμαι με όποιον πολεμάει για τα συμφέροντα της πατρίδας μου και των πολιτών της .Πίστεψα όπως πολλοί στην ανατροπή,όμως αυτή ακόμη αργεί,διότι ακόμη δεν υπάρχει αυτό το κάτι που θα καταφέρει να μας ξεσηκώσει .

Παραιτούμαι απο την θέση του Συντονιστή των Αν.Ελλ της Λέρου αφού ευχαριστήσω θερμά όσους και όσες με στήριξαν και ιδιαίτερα τον Πρόεδρο κ. Πάνο Καμμένο καθώς και όλα τα μέλη που με πίστεψαν με μόνη υπόσχεση και υποχρέωση να συνεχίσω τον αντιμνημονιακό μου αγώνα κοντά πάντα στα συμφέροντα της πατρίδας μας και του πολίτη της .

Συνεπείς στα καθήκοντα μου μέχρι της οριστικής παραιτήσεως μου,ξεκινώ τις διαδικασίες αντικατάστασης μου καθώς και παράδοσης των βιβλίων των γραφείων μας .

Κατόπιν αυτών ,"απαιτώ" η απόφαση και η θέση μου να γίνουν σεβαστές από όλα τα μέλη και στελέχη των Ανεξαρτήτων Ελλήνων.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους !

Γεώργιος Παλαπουγιούκ