1 Δεκ 2015

ΠΟΥΛΑΝΕ μεγαλο παραμυθι στον λαο......ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥ:: Δεν χρειάζεται να γίνουν Πανελλαδικές για όλες τις σχολές των Πανεπιστημίων και ΤΕΙ

Αλεξάνδρα  Χριστακάκη, έδωσε το στίγμα της μεγάλης μεταρρύθμισης που έρχεται, δηλώνοντας τα εξής:
-Δεν χρειάζονται σε όλα τα τμήματα των ΑΕΙ εξετάσεις για να εισαχθούν οι υποψήφιοι σε αυτά.
-Σήμερα όσοι θέλουν να πάνε σε ΑΕΙ πηγαίνουν, γι  αυτό άλλωστε η βάση εισαγωγής είναι κάτω του 10.
-Χρειάζονται λίγες σχολές εξετάσεις .
-Σ αυτές τις λίγς σχολές θα υπάρξει μια λίστα προτεραιότητας με κριτήρια, τα οποία θα διαμορφωθούν και με τη συμμετοχή των ΑΕΙ.
-Ολα αυτά τα κριτήρια δεν θα είναι κριτήρια που θα οδηγούν τα παιδιά στα Φροντιστήρια.
-Δεν θα έχουν να κάνουν με την προηγούμενη γνώση .
-Δεν είναι απαραίτητο αυτός που θα πάει να σπουδάσει Ιατρική , να έχει τελειώσει μιας πρακτικής Κατεύθυνσης Γυμνάσιο και Λύκειο, ούτε αυτός που θα πάιε Φιλοσοφική ή στο Ιστορικό τμήμα να έχει τελειώσει Κλασικό τμήμα Σπουδών .
-Το Λύκειο πρέπει να είναι ένα σχολείο που θα έχει τρεις βασικές και μεγάλες σφαίρες:
1. Την ανθρωπιστική παιδεία, τη φιλοσοφία και την πολιτική
2. Τη μελέτη της επιστήμης, του περιβάλλοντος και του σώματος
3. Τη τέχνη και τον πολιτισμό
 
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
-Θα υπάρξουν ιδέες ως προς τη συνολική αξιολόγηση της εκπαιδευτικής μονάδας.
-Η αξιολόγηση είναι αναγκαία, που περιλαμβάνει και στοιχεία αυτοαξιολόγησης, αλλά και στοιχεία εξωτερικής αξιολόγησης, προκειμένου ο εκπαιδευτικός να βελτιώσει τη δουλειά του.
-Μέχρι τώρα υπήρχε  ο φόβος της απόλυσης. Δεν θα υπάρξει το τιμωρητικό πνεύμα.
-Θα πρέπει το πλαίσιο να αυστηροποιηθεί ως προς τους κοπανατζήδες εκπαιδευτικούς,  τους αδιάφορους.
-Ξεκινάμε να δημιουργήσουμε την κοινότητα και το πνεύμα συνεργασίας.
-Οχι εκ των προτέρων , θεωρώντας ως  διεφθαρμένους τους καθηγητές και ότι πρέπει να τους τιμωρήσουμε.
-Σε οποιοδήποτε τομέα μπορείς να κάνειος ένα πλαίσιο νομικό και ο τομέας αυτός να δουλέψει.
-Στον εκπαιδευτικό τομέα έχουμε να κάνουμε με έμψυχο ποσωπικό .
-Εάν δεν τους προσελκύσεις, εάν δεν κάνεις τον δάσκαλο και καθηγητή φορέα του πνεύματος της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης θα αποτύχει.
-Να κάνουμε τους ανθρώπους   υποστηρικτές , με ενθουσιασμό, της μεταρρύθμισης
-Δεν πρέπει να φοβόμαστε τη μεταρρύθμιση .
-θα πρέπει να λέμε αυτή είναι μεταρρύθμιση.
-Ο  άλλες μεταρρυθμίσεις είχαν να κάνουν με τη διοίκση, με το μοίρασμα της πίτας , της εξουσίας άις  μέσα στα Πανεπιστήμια, παρά έθιξαν τον πυρήνα των εκπαιδευτικών ζητημάτων
-Να αποκτήσουν οι δάσκαλοι μεγαλύτερη αυτονομία
-Πρέπει να ενοποιηθούν οι 140 ειδκότητες που υπάχουν στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
http://www.esos.gr/