Αποσπασμα απο την εφημεριδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
του Θ.Φουσκιδη
Στις τάξεις εκείνης της «γαλάζιας» κυβέρνησης φαίνεται πως, εκτός από το εκδοτικό άστρο του Τ. Μαυρίκου,
εκτίμησαν και τις διοικητικές ικανότητές του. Πώς αλλιώς μπορεί να εξηγηθεί η ανάληψη από τον ίδιο της αντιπροεδρίας του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής τον Σεπτέμβριο του 2007, επί Δ. Αβραμόπουλου στο υπουργείο Υγείας; Εκτός κι αν κάποιοι εκτίμησαν πως ήταν ο καταλληλότερος για τη θέση, εξαιτίας του χαρτιού που επεδείκνυε ενίοτε (όποτε του χρειαζόταν) σύμφωνα με το οποίο αντιμετώπιζε διάφορα ψυχιατρικά προβλήματα. Μόνο έτσι θα μπορούσε να δικαιολογηθεί η απόφαση του διορισμού του, ειδικά σε ένα πόστο που, εκτός των άλλων, έχει να κάνει και με την αξιολόγηση του επιστημονικού προσωπικού. Πάντως, σύμφωνα με όσα σχολίασε προ ημερών ο κ. Αβραμόπουλος, η θητεία του Τ. Μαυρίκου στο Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής τελείωσε στα δικαστήρια, με προσφυγές εναντίον του.
Στη σύγχρονη εποχή, βέβαια, ένα… ανήσυχο πνεύμα σαν τον Τ. Μαυρίκο δεν θα μπορούσε να περιοριστεί στον χώρο του έντυπου Τύπου.Αντίθετα, πολύ γρήγορα έβαλε πλώρη και για το Διαδίκτυο, ακολουθώντας την ίδια στρατηγική. Δημιουργώντας sites τα οποία δεν επισκεπτόταν ούτε ο ίδιος, κατάφερνε με τα γνωστά του κόλπα να εξασφαλίζει διαφημιστικά banners που θα ζήλευαν οι ιστότοποι με τη μεγαλύτερη εγχώρια επισκεψιμότητα.Τράπεζες, ΔΕΚΟ και όχι μόνο συνέθεταν το παζλ που ξεπερνούσε κάθε λογική μάρκετινγκ.Καμπάνιες υπουργείων, projects Τοπικής Αυτοδιοίκησης και δημόσιοι φορείς αναζητούσαν κατά καιρούς προβολή στα sites του Τ. Μαυρίκου. Κοινή αναφορά και πάλι οι κυβερνήσεις και στελέχη προερχόμενα από το «γαλάζιο» στρατόπεδο, που ενέκριναν απλόχερα κρατική διαφήμιση για χάρη του εκδότη.
Το πρώτο μεγάλο «μπαμ» έγινε και πάλι επί Καραμανλή, με ενδεικτικές περιπτώσεις το υπουργείο Πολιτισμού (επί θητείας Σπηλιωτόπουλου), την Cosmote, τον ΔΕΣΦΑ, αλλά και Περιφέρειες όπου έλυναν κι έδεναν «γαλάζιοι» κομματικοί παράγοντες.