1 Μαρ 2016

Η Τουρκιά τα παίρνει όλα στο Αιγαίο: Και θησαυρίζει στέλνοντας λάθρο-πρόσφυγες στην Ελλάδα και κατοχυρώνει δικαιώματα.

Η Τουρκία αρνείται να χορηγήσει τις απαιτούμενες διπλωματικές άδειες για να πλεύσουν τα πλοία της ΝΑΤΟϊκής δύναμης SNMG 2 στα χωρικά της ύδατα, όπως προβλέπει ο επιχειρησιακός σχεδιασμός και αξιώνει οι περιπολίες να γίνονται....
εντός ελληνικών και διεθνών χωρικών υδάτων. Επιβεβαιώνει με τον τρόπο αυτό πως αμφισβητεί τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας στο μισό Αιγαίο και την ίδια στιγμή πώς δεν πρόκειται να υπάρξει κανένα αποτέλεσμα στην αντιμετώπιση των μεταναστευτικών ροών.
Οι “τσαμπουκάδες” της Άγκυρας μέχρι τώρα έχουν κρατήσει τη Frontex εκτός των χωρικών υδάτων της και το μόνο που κάνει ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός είναι να συλλέγει τους λαθρομετανάστες και τους πρόσφυγες που στέλνουν οι Τούρκοι δουλέμποροι εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων και να τους στέλνει στα ελληνικά νησιά. Αυτό ακριβώς επιδιώκει να κάνει η Τουρκία και με τη ΝΑΤΟϊκή δύναμη.
Να απαγορεύσει δηλαδή οποιονδήποτε έλεγχο εντός των τουρκικών χωρικών υδάτων και μεταξύ των παραλίων της με τα ελληνικά νησιά, αφήνοντας τους διακινητές να κάνουν τη δουλειά τους και να εισπράττει δισεκατομμύρια ευρώ από τις bussines με τη συμμετοχή της ΜΙΤ και την ίδια στιγμή να διατηρεί τις παράνομες και παράλογες απαιτήσεις της σε βάρος της Ελλάδας, επιχειρώντας μάλιστα και ανατροπή του status quo στο Αιγαίο.
Μέχρι τώρα η Τουρκία πέτυχε να μην γίνονται επαναπροωθήσεις στα εδάφη της παρά μόνο όταν συλλέγονται λαθρομετανάστες και πρόσφυγες οι οποίοι διασώζονται από πνιγμό από τη ΝΑΤΟϊκή δύναμης και τη Frontex, όπως επίσης και να μην κατατίθενται σχέδια πτήσης μεταξύ 6 και 10 ναυτικών μιλίων, αφού η Συμμαχία αναγνωρίζει κοινό εύρος χωρικών υδάτων και εναέριου χώρου.Με τη σφραγίδα δηλαδή του ΝΑΤΟ αμφισβητεί τον εθνικό εναέριο χώρο της Ελλάδας και την ίδια στιγμή δεν δέχεται να γίνονται αποστολές έρευνας και διάσωσης εντός των τουρκικών χωρικών υδάτων, αλλά δυτικά των ελληνικών νησιών του ανατολικού Αιγαίου. Επαναφέρει δηλαδή την αξίωση της περί περιπολιών της SNMG 2 ανατολικά του 25ου Μεσημβρινού και μέχρι τα ελληνικά νησιά.
Αυτό το αποδεικνύει και το γεγονός ότι δεν έχει εκδώσει τις απαιτούμενες άδειες σε διπλωματικό επίπεδο προκειμένου τα πλοία της Συμμαχικής Δύναμης να ξεκινήσουν περιπολίες μεταξύ τουρκικών παραλίων και ελληνικών νησιών όπου γίνεται το μεγάλο “πάρτι” των Τούρκων διακινητών.
Η Άγκυρα μάλιστα αρνήθηκε να χορηγήσει διπλωματική άδεια και στο Γερμανικό πλοίο BONN που θα έχει τη διοίκηση της SNMG 2, στο οποίο επρόκειτο να επιβιβαστεί η Γερμανίδα υπουργός Άμυνας και να κάνει μία “αυτοψία” στην περιοχή του ανατολικού Αιγαίου απ' όπου περνούν οι λαθρομετανάστες και οι πρόσφυγες στις 3 Μαρτίου.
Να σημειωθεί δε πώς την αποστολή του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο πρότεινε η Τουρκία με την Γερμανία και την επέβαλαν στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή λοιπόν η Άγκυρα δεν επιτρέπει στη Γερμανίδα υπουργό Άμυνας να μπει στα τουρκικά χωρικά ύδατα. Πρόκειται σαφώς για ένα “παιχνίδι” ή ένα “παζάρι” προκειμένου να πάρει ακόμη περισσότερα η Άγκυρα στις διεκδικήσεις της έναντι της Ελλάδας.
Ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας επιβεβαίωσε χθες σε συνέντευξη που παραχώρησε “στον Ενικό” το pronews.gr, λέγοντας ότι η Τουρκία αμφισβήτησε το status quo στα Δωδεκάνησα πατώντας όπως είπε σε μία συμφωνία, αυτή των Παρισίων του 1947 στην οποία καν δεν συμμετείχε, θυμίζοντας μάλιστα και το περιστατικό με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος που η Τουρκία δεν δέχθηκε να πετάξει πάνω από τα εδάφη της για να μεταβεί ο κ. Τσίπρα στο Ιράν μετά από ανεφοδιασμό στη Ρόδο.
Για τη Συνθήκη των Παρισίων όσο και για αυτή της Λωζάνης του 1923 το περιοδικό “Pronews” που κυκλοφορεί σήμερα στα περίπτερα για πρώτη ημέρα έχει αναλυτικό ρεπορτάζ και διαφωτιστικό για το τι διεκδικεί η Τουρκία και ποια είναι τα ελληνικά νομικά επιχειρήματα.
Στη συνέντευξη του χθες ο Α. Τσίπρας κατέληξε λέγοντας πως «αν η Τουρκία δεν συνεργαστεί φοβάμαι ότι και με την παρουσία του ΝΑΤΟ ακόμη, δεν θα έχουμε μείωση των μεταναστευτικών ροών».
Αυτό εξηγεί και το πώς η Άγκυρα κατάφερε να έχει και το λύκο χορτάτο και το αρνί ολόκληρο στο Αιγαίο. Και να προστατεύει τους διακινητές από τους οποίους θησαυρίζει δηλαδή και να διατηρεί τις αξιώσεις της βάρος της Ελλάδας επιβεβαιώνοντας τες μάλιστα με την παρουσία του ΝΑΤΟ.