μάρκετ. Η μία είναι της αλυσίδας Σκλαβενίτης. Η έρευνα, στην οποία κυριαρχεί το λογότυπο της Σκλαβενίτης απαρτίζεται από τρεις απλές ερωτήσεις που καλείτε ο συμμετέχων να διαλέξει ανάμεσα σε δύο απαντήσεις σε κάθε ερώτηση απαιτεί για να δοθεί το δώρο να γίνει κοινοποίηση της έρευνας στο facebook καθώς και ενημέρωση δέκα φίλων του συμμετέχοντα. Αντίστοιχη έρευνα έκανε την εμφάνιση της και με το επιταγές της ΑΒ Βασιλόπουλος.
Οι διαγωνισμοί αυτοί, όπως λένε οι ίδιες οι εταιρείες, είναι fake και το site στο οποίο οδηγούν τα links (play4rewards.net) δεν έχει καμία σχέση με τις επιχειρήσεις αυτές...