Για τον ρόλο του υποψηφίου Δημάρχου με τη Νέα Δημοκρατία,Νίκου Ταχιάου, σε βάρος του Ιβάν Σαββίδη και του ΠΑΟΚ έχουμε γράψει ΕΔΩ.
Ωστόσο, αν θέλει κάποιος να δει ένα περίγραμμα για τα εμπόδια που ενδεχομένως θα έβαζε ο Νίκος Ταχιάος αν γινόταν δήμαρχος Θεσσαλονίκης δεν έχει παρά να διαβάσει ένα σχετικά πρόσφατο άρθρο της αδερφής του, Χριστίνας Ταχιάου, το οποίο είχε δημοσιευτεί στο protagon.gr στις 8 Νοεμβρίου 2018. Υπενθυμίζεται πως η αδελφή του Νίκου Ταχιάου έχει υπογράψει ένα λιβελογράφημα σε βάρος του Ιβάν Σαββίδη (Διαβάστε ΕΔΩ).
Διαβάστε τώρα ολόκληρο το άρθρο της Χριστίνας Ταχιάου για το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ που ακολουθεί και ο κάθε ένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του για το τι πρόκειται να συμβεί αν εκλεγεί δήμαρχος ο αδερφός της.
Ακολουθεί το άρθρο της Χριστίνας Ταχιάου με τίτλο "Οταν το γήπεδο του ΠΑΟΚ χτίστηκε σε ένα χρόνο":
Οι εργασίες άρχισαν την άνοιξη του 1958 και στις 6 Σεπτεμβρίου 1959 πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και την ΑΕΚ. Oμως, το ρεκόρ αυτό υπάρχει περίπτωση να καταρριφθεί από την ανάποδη: υπάρχουν πάρα πολλά εμπόδια προκειμένου να κατασκευαστεί το νέο γήπεδο της Τούμπας.
Το πρώτο σοβαρό εμπόδιο είναι ο χώρος. Το υπουργείο Εθνικής Αμυνας παραχωρεί μια έκταση στην οποία λειτουργεί ένα σχολείο και το μοναδικό κολυμβητήριο του δήμου Θεσσαλονίκης. Αν και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης δήλωσε ότι θα κάνει ό,τι μπορεί ώστε να αρθούν τα εμπόδια, δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι αυτό θα περάσει από τη δημοτική του ομάδα. Δεν πετούν όλοι τη σκούφια τους στην προοπτική να ξηλωθεί ένα μοντέρνο σχολικό συγκρότημα για το οποίο δεν υπάρχει κάποιος χώρος διαθέσιμος για μεταφορά. Ούτε το κολυμβητήριο είναι εύκολο να κατεδαφιστεί και να χτιστεί εκ νέου, δεδομένου ότι δεν έχει καν κλείσει δεκαετία από την κατασκευή του. Υπάρχουν αντιδράσεις από κατοίκους της περιοχής, οι οποίοι δεν θα κάτσουν με σταυρωμένα χέρια στην περίπτωση που χαθεί ο χώρος αυτός, από τους ελάχιστους «άνετους» («ελεύθερο» δεν τον λες…) του σημείου αυτού της Τούμπας, συνόρου της Άνω με την Κάτω.
Αλλά υπάρχει και ο κίνδυνος που λέγεται «αρχαιολογία». Πόσο σίγουρο είναι ότι σε περίπτωση εκσκαφής δεν θα βρεθούν αρχαία; Όλοι στοιχηματίζουμε για το αντίθετο. Ο υφυπουργός Αθλητισμού Γιώργος Βασιλειάδης εμφανίστηκε σε συνέντευξή του σε ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης αισιόδοξος. «Εξετάσαμε ενδελεχώς, όλα τα συναρμόδια υπουργεία, όσα έπρεπε για να καταλήξουμε σε μια λύση που θα ανοίγει τον δρόμο για να κατασκευάσει ο ΠΑΟΚ ένα σύγχρονο γήπεδο, το οποίο θα αρμόζει στην ιστορία του. Είναι απόλυτα θωρακισμένη η τροπολογία που ψηφίστηκε στην Βουλή. Υπάρχουν διατάξεις, ιδιαίτερα αυτές που αφορούν στο υπουργείο Πολιτισμού, οι οποίες μας εξασφαλίζουν ώστε να μην βρούμε… άλλα πράγματα μπροστά μας στην πορεία».
Όταν δεν τολμάς καν να πεις τη λέξη «αρχαία» και την αναφέρεις ως «άλλα πράγματα», είναι σαν να προσπαθείς να ξορκίσεις ένα κακό που το βλέπεις να σιμώνει.
Είναι σίγουρο ότι ο ΠΑΟΚ έχει ψήφους και το νέο γήπεδο θα τις φέρει. Λέγεται στη Θεσσαλονίκη ότι ο τότε υποψήφιος βουλευτής της (Δεξιάς) ΕΡΕ πτέραρχος Γιώργος Θεμελής εξελέγη με την υπόσχεση ότι θα στηρίξει την κατασκευή του νέου γηπέδου της Τούμπας. Το γεγονός έχει τη σημασία του, διότι πήρε πολλές ψήφους από πρόσφυγες, οι οποίοι παραδοσιακά ψήφιζαν Κέντρο. Και -ω του θαύματος!- ο Θεμελής τηρεί την υπόσχεσή του. Αναλαμβάνει το 1957 υφυπουργός Εθνικής Άμυνας με υπουργό τον Κωνσταντίνο Καραμανλή και, αμέσως, στις 11 Μαΐου της χρονιάς εκείνης, παραχωρεί στον ΠΑΟΚ την έκταση που ανήκε στον Στρατό και όπου σήμερα βρίσκεται το γήπεδο. Το τίμημα ορίστηκε στο 1,5 εκατ. δραχμές και αποπληρώθηκε από την διοίκηση της ομάδας σε 20 εξαμηνιαίες δόσεις των 75.000 δραχμών. Στις 7 Φεβρουαρίου 1958 παραδόθηκε από επιτροπή αξιωματικών του Γ’ Σώματος Στρατού στους εκπροσώπους του ΠΑΟΚ ο χώρος στην περιοχή της Τούμπας. Στο χώρο υπήρχαν ακόμη στρατιωτικά παραπήγματα, όπου έμεναν θύματα του Εμφυλίου. Η μετεγκατάστασή τους κόστισε στον ΠΑΟΚ 70.000 δραχμές. Το συνολικό κόστος του γηπέδου ήταν 6 εκατομμύρια δραχμές, με το 1,1 να εκταμιεύεται από τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Για την κάλυψη των εξόδων, ο ΠΑΟΚ εξέδωσε ένα ειδικό λαχείο. Οι εργασίες άρχισαν την άνοιξη του 1958 και ολοκληρώθηκαν το καλοκαίρι του 1959. Έτσι, στις 6 Σεπτεμβρίου, ο Κώστας Κιουρτζής ήταν ο πρώτος σκόρερ της Τούμπας, μοναδικός στον αγώνα εκείνο με την ΑΕΚ. Αρχικά, το γήπεδο λειτούργησε με 20.000 θέσεις κι αργότερα άρχισαν οι προσθήκες. Τα τελευταία χρόνια, έγιναν έργα υποστύλωσης. (Έως το 1959, το γήπεδο του ΠΑΟΚ βρισκόταν στο Συντριβάνι, σε έκταση που απαλλοτριώθηκε από το Πανεπιστήμιο για την κατασκευή νέων σχολών). Από τη σύσκεψη για το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ που πραγματοποιήθηκε την 1η Νοεμβρίου μεταξύ του ερασιτέχνη ΠΑΟΚ και των φορέων της πόλης.
Το μεσημέρι της Τρίτης, ο Απόστολος Τζιτζικώστας ανακοίνωσε τη σύσταση μιας ομάδας εργασίας από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ. «Η ομάδα εργασίας, όπως είχε δεσμευτεί ο κ. Τζιτζικώστας, αναλαμβάνει την υποστήριξη στη διεκπεραίωση όλων των απαιτούμενων ενεργειών από πλευράς της Περιφέρειας, ώστε να προχωρήσουν το ταχύτερο δυνατό και χωρίς καθυστερήσεις οι διαδικασίες που απαιτούνται για να ανεγερθεί το νέο γήπεδο του ΠΑΟΚ στην Τούμπα», διαβάζουμε στο δελτίο Τύπου. Ο κ. Τζιτζικώστας χαρακτηρίζει το νέο γήπεδο «ένα μεγάλο στοίχημα για όλη τη Θεσσαλονίκη». «Είμαστε αποφασισμένοι να βοηθήσουμε όλο το εγχείρημα προκειμένου να έχουμε σύντομα αποτελέσματα, ο πήχης είναι ψηλά αλλά θα τον ξεπεράσουμε», δηλώνει. «Η Περιφέρεια, προσωπικά ο ίδιος, οι αντιπεριφερειάρχες, θα σταθούμε από την πρώτη στιγμή ως την τελευταία, δίπλα στον ΠΑΟΚ ώστε να ολοκληρωθεί αυτό το έργο». Ουσιαστικά, η ομάδα εργασίας θα φροντίσει να ολοκληρωθούν με fast track διαδικασίες οι αδειοδοτήσεις που θα απαιτηθούν προκειμένου να γίνει ένα γήπεδο σοβαρών προδιαγραφών. Επίσης, θα ασχοληθεί με τις πιθανές αλλαγές σε χρήσεις γης που θα ζητήσει ο δήμος Θεσσαλονίκης, αλλά και με τη δυνατότητα χρηματοδότησης από προγράμματα όπως το ΕΣΠΑ για την ανάπλαση του περιβάλλοντος χώρου. Πάντως, φτάνουμε σήμερα να θαυμάζουμε το ρεκόρ κατασκευής του υπάρχοντος γηπέδου και να τρέμουμε μήπως η Θεσσαλονίκη ανοίξει στην Τούμπα μια ακόμη τρύπα, σαν του μετρό, που δεν θα κλείνει εύκολα…
περιοδιστα