24 Ιουν 2019

Επανέρχεται η Μοροπούλου: Δεν έπαιρνα εγώ τη σύνταξη, μου την έδιναν – Γνώριζε η ΝΔ (video)

Νέα παρέμβαση από την πρώην υποψήφια  της ΝΔ...
«Το Ταμείο πίστωνε τα χρήματα, δεν τα έπαιρνα από μόνη μου» σχολιάζει η Μοροπούλου....


Για προσπάθεια λάσπης από τον ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο η ίδια
«Ήταν ενήμερη η Νέα Δημοκρατία» τόνισε η Μοροπούλου

Νέα παρέμβαση σχετικά με το θέμα που δημιουργήθηκε με την αποκάλυψη πως επί 40 χρόνια λάμβανε τη σύνταξη του θανόντος πατέρα της και την απόσυρσή της από το ψηφοδέλτιο Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας, πραγματοποίησε το πρωί της Δευτέρας η Τώνια Μοροπούλου. 

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε η ίδια, στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη, «δεν έπαιρνα εγώ παράνομα τη σύνταξη, από το Ταμείο μού την έδιναν». 


Είπε επίσης η κ. Μοροπούλου πως «επιχειρείται προσπάθεια αποπροσανατολισμού της πολιτικής ζωής από τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας, γίνομαι επίκεντρο υποβάθμισής της με πόλεμο λάσπης γιατί ενδεχομένως δεν μπορούσαν να με μειώσουν αλλιώς και να δεχτούν την πολιτική επιλογή μου να είμαι δίπλα στον Κυριάκο Μητσοτάκη».

Όταν ρωτήθηκε από δημοσιογράφους του πάνελ για ποιον λόγο είναι «λάσπη» το ότι θίχτηκε ένα τέτοιο θέμα, αλλά και αν αισθάνεται την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη είτε από τη ΝΔ που της έκανε αυτή την τιμητική πρόταση, είτε από τους πολίτες, η ίδια απάντησε ως εξής: Για την ευθύνη που έχω στους συμπολίτες μου, εξετέθησαν με λεπτομέρειες και πολύ καθαρά τα όσα έγιναν. Δεν είχα ευθύνη επί της διαδικασίας αυτής, αλλά είναι φανερό ότι υπάρχει ευθύνη και για αυτό τον λόγο κίνησα ένδικη διαδικασία, προσέφυγα στη Δικαιοσύνη, για να καλύψω άμεσα το οφειλόμενο ποσό.

Τέλος, όταν ρωτήθηκε από τον Γιώργο Παπαδάκη για το αν ήταν ενήμερη η Νέα Δημοκρατία για το γεγονός ότι λάμβανε τη σύνταξη του πατέρα της, απάντησε λιτά κι απέριττα: Ναι, ήταν.


«Η Νέα Δημοκρατία γνώριζε εκ των προτέρων»
Η Τόνια Μοροπούλου μίλησε και στη «Φωνή της Ελλάδας» και στο Πρώτο Πρόγραμμα, δηλώνοντας ευθαρσώς ότι η Νέα Δημοκρατία και ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχαν γνώση για όλα τα θέματα που την αφορούν.
«Εξάλλου ήταν γνωστά στη Νέα Δημοκρατία, όλα τα θέματα που με αφορούν κι αυτό εκ των προτέρων».
Ακούστε το σχετικό απόσπασμα: