21 Νοε 2019

ΘΕΟΣ ο Χρυσοχοΐδης. Όταν βλέπετε μετανάστες να σας κλέβουν, να βαράτε παλαμάκια για να φύγουν!

Κτηνοτρόφος από Μυτιλήνη στον Focus Fm: Η αστυνομία μου είπε, όταν βλέπω μετανάστη να κλέβει να χτυπάω παλαμάκια για να φύγει!-ΗΧΗΤΙΚΟ
Μιλώντας στην εκπομπή ...
«Διπλός Ελληνικός» με τον Στέφανο Δαμιανίδη και τον Αντώνη Ωραήλογλου, ο κ. Στέλιος Καθιώτης, κτηνοτρόφος από την Μυτιλήνη, ανέφερε τα σοβαρά προβλήματα, που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του νησιού με τους παράνομους μετανάστες από το κέντρο φιλοξενίας στην Μόρια, οι οποίοι όπως είπε έχουν ξεπεράσει τους 20,000.
«Οι σκηνές έχουν φτάσει το 1.5 χιλιόμετρο έξω από το κέντρο φιλοξενίας , έχω δύο μονάδες ανάμεσα στους μετανάστες, οι οποίοι έχουν απλώσει παντού καλώδια για να παίρνουν ρέμα από το ΚΥΤ. Τους έχω πιάσει να προσπαθούν να πάρουν ρεύμα και από μένα όμως τους πρόλαβα. Εδώ πέρα κάνουν κουμάντο οι ΜΚΟ. Οι μετανάστες για να κλέψουν επικοινωνούν μεταξύ τους με ασύρματους», επεσήμανε ο κ.Καθιώτης.
Όπως αποκάλυψε μάλιστα, ο ίδιος έχει βάλει συνολικά 32 κάμερες στις μονάδες του, ώστε να μπορέσει να αντιμετωπίσει τις κλοπές από τους αλλοδαπούς.
«Πάνε πέντε χρόνια, που έχω βάλει τις κάμερες, οι αστυνομικοί μου είπαν, όταν βλέπω μετανάστες να κλέβουν να χτυπάω παλαμάκια ώστε να φύγουν. Μου έχουν πάρει τα όπλα , έχω μόνο ένα ξύλο και προσπαθώ να τα βάλω με άτομα τα οποία έχουν μαχαίρια» δήλωσε αγανακτισμένος, ενώ συμπλήρωσε πως «δυστυχώς το χωριό δεν αντιστάθηκε».
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη του Στέλιου Καθιώτη στον Focus Fm 103,6, εδώ: