Για να δούμε λοιπόν μία διάσταση της καμπάνιας Μένουμε Σπίτι που κανείς δεν θέλει να την παραδεχθεί γιατί ξεσκεπάζει την Κόπρο του Αυγεία που δεν είναι άλλη από την βιομηχανία πλασματικών επισκεψιμοτήτων και τη μπίζνα που έχει στηθεί γύρω από αυτή....
Aπό τον Βασίλη Μπόνιο
Μιλάμε για μεγάλη μπίζνα με στόχο τα 200 εκατ. ευρώ διαφημιστικό χρόνο που μοιράζονται κάθε χρόνο στο διαδίκτυο.
Μετά από 40 χρόνια στη δημοσιογραφία και γνωρίζοντας τι υπάρχει κάτω από κάθε πέτρα μπορούμε να σας εξηγήσουμε τι ακριβώς συμβαίνει με τους Ελληνες εκδότες οι οποίοι εμφανίζουν επισκεψιμότητες μεγαλύτερες από εκείνες των γερμανόφωνων ιστοτόπων που απευθύνονται σε 120 εκατ. πληθυσμό στην Ευρώπη.
Έτσι εμφανίζονται ιστοσελίδες ιδιοκτησίας γνωστών τηλεπαρουσιαστών οι οποίοι δεν ξέρουν να γράψουν το όνομά τους και είναι εκδότες site που τα γράφουν συντάκτες των 300 ευρώ να έχουν επισκεψιμότητα 300 ή 500 χιλιάδων μοναδικών αναγνωστών, ακόμη και 1 με 1,5 εκατομμύριο ημερησίως.
Ποια;
Κάτι ανύπαρκτα sites τα οποία διαφημίζουν οι ίδιοι από το βήμα των καναλιών πρόσβαση την οποία τους δίνουν καναλάρχες όπως ο Μαρινάκης, ο Σαββίδης, ο Βαρδινογιάννης, ο Αλαφούζος, ο κάθε επιδέξιος καναλάρχης τέλος πάντων.
Αυτοί οι τύποι θα έγλειφαν ακόμη και τα πόμολα στις βίλες του Μαρινάκη και του Βαρδή για να έχουν εκπομπές στα κανάλια τους ώστε να παρουσιάζονται σαν εκδότες site.
Ακόμη και να μην τους πλήρωναν ο Μαρινάκης, ο Σαββίδης, ο Βαρδής, ο Αλαφούζος αυτοί είναι πρόθυμοι να σφουγγαρίζουν ακόμη και τις σκάλες στη βίλα των καναλαρχών για να έχουν εκπομπή στο κανάλι ώστε να βρίσκονται στη δημοσιότητα.
Το ίδιο κάνουν φυσικά και οι γυναίκες τηλεπαρουσιάστριες. Εάν το εξετάσετε προσεχτικά θα δείτε ότι όλες σχεδόν οι τηλεπερσόνες έχουν και από ένα site στην ιδιοκτησία τους.
Μάλιστα μία εξ αυτών συνήψε ακόμη και σχέση με το σκεπτικό να αποκτήσει πρόσβαση στον υπέροχο κόσμο του ντοπαρίσματος των επισκεψιμοτήτων-αν με εννοείς οξυδερκή αναγνώστα μου.
Οποιος έχει παρακολουθήσει την εξέλιξη των ενημερωτικών site στην Ελλάδα από τη γέννησή τους μπορεί να σας διαβεβαιώσει για το πως ξεκίνησαν, ποιο είναι το ταβάνι τους και πως ξεκίνησε η μεγάλη βιομηχανία της εξαπάτησης μπροστά στην οποία τα καπέλα στις εφημερίδες μοιάζουν τόσο αθώα.
Πρόκειται για τέτοια βιομηχανία που έδωσε τη δυνατότητα σε πολλούς ειδικούς να πλουτίσουν. Ξέρεις τι είναι να σου τηλεφωνούν ιδιοκτήτες ενημερωτικών site και να σου δίνουν ζεστό χρήμα για να ανεβάσεις την ανύπαρκτη επισκεψιμότητά τους με τα εργαλεία που διαθέτεις;
Έτσι λοιπόν όταν κάποιο διάστημα οι εν λόγω είχαν μπει στο μάτι του κυκλώνα αντικαταστάθηκαν με άλλους “ειδικούς” στο άθλημα.
Το γεγονός είναι ότι στην Ελλάδα κανένα site-ειδικά τα ενημερωτικά- δεν ξεπερνάει στη πραγματικότητα τους 75-80.000 μοναδικούς αναγνώστες ημερησίως.
Τα περισσότερα δε από αυτά που δηλώνουν πρώτα σε επισκεψιμότητα ζήτημα να τα διαβάζουν (αφού δεν διαβάζονται ούτε 3.οοο πραγματικοί οξυδερκείς αναγνώστες τη μέρα).
Κι όμως οι σούπερ ντούπερ τηλεπερσόνες που είναι οι εκδότες-ιδιοκτήτες τους ισχυρίζονται ότι έχουν 300 και 500 χιλιάδες διψασμένους μοναδικούς αναγνώστες οι οποίοι διψούν να διαβάσουν τα site τους τα οποία δεν μπορούν να τα διαβάσουν ούτε οι ίδιοι-αφήστε που και αισθητικά είναι καρακιτσαρίες.
Μαζεύτηκαν λοιπόν αυτοί οι τύποι και συνέστησαν και μία σούπερ ντούπερ Ένωση Παραχαρακτών Διαδικτύου ώστε να νομιμοποιήσουν τις fake επισκεψιμότητες τις οποίες πλασάρουν στα media shops και εκείνα με τη σειρά τους στους άτυχους πελάτες τους.
Στη προκειμένη όμως περίπτωση του Μένουμε Σπίτι, πελάτης είναι το Ελληνικό Δημόσιο, δηλαδή οι φορολογούμενοι πολίτες.
Τα media shops με τη σειρά τους βολεύονται με τη λαθροχειρία των επισκεψιμοτήτων που τους παρουσιάζουν οι εκδότες του διαδικτύου γιατί έχουν την δυνατότητα να πουν στον επιχειρηματία ή κράτος πελάτη τους: Koίτα τα δεις το site βούρκοσνιους είναι του Φιρδιπίτσουλα η της κ. Φιρδιπίτσουλα. Ναι το διαβάζουν 500 χιλιάδες αναγνώστες τη μέρα. Δηλαδή 500 χιλιάδες Ελληνες μπαίνουν στο site του Φιρδιπίτσουλα τηλεπαρουσιαστή που θα έγλειφε τα πόμολα της βίλας του καναλάρχη για να έχει εκπομπή ή να βρίσκεται σε πάνελ για να διαφημίζει το χαζοsite του.
Δεν είναι όμως μόνο τα site των τηλεπερσόνων που αλλοιώνουν τις επισκεψιμότητές τους αλλά η πλειοψηφία των δηλωμένων μεγάλων υποτίθεται ενημερωτικών site.
Τα media shops με τη σειρά τους βολεύονται στην ιδέα ότι μπορούν να πουν στον διαφημιζόμενο: Koίτα να δεις αυτά τα 10 site έχουν 10 εκατ. αναγνώστες. Θα σε βάλουμε εκεί και θα απογειωθείς. Και μετά ο επιχειρηματίας χρεοκοπεί ή εάν πρόκειται για το κράτος και δημόσιο οργανισμό απλά πετάει το χρήμα των φορολογουμένων.
Η απάτη έχει φθάσει σε τέτοια επίπεδα τεχνογνωσίας ώστε μπορεί να δώσει όσα clicks ζητάει μια καμπάνια ή ότι ποσοστό Viewability είναι πειστικό ώστε να ξεγελάσουν τον πελάτη.
Μάλιστα πολλά media shops όταν τους θέτεις το θέμα των πλασματικών επισκεψιμοτήτων σου απαντούν, εμείς δεν είμαστε αστυνομικοί να κάνουμε έρευνα για την αλήθεια των στοιχείων.
Κάπως έτσι λοιπόν οι Πέτσας και Δημητριάδης (κεντρική φωτό) έμπλεξαν σε έναν φαύλο κύκλο πάρε-δώσε χωρίς να σημαίνει φυσικά ότι είναι αθώοι του αίματος μια και η λίστα που δόθηκε στη δημοσιότητα είναι αποκαλυπτική της αιωνιότητας του πελατειακού κράτους…
ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ