19 Ιαν 2022

Διευθυντής κλινικής ξυλοκόπησε τις τρεις πρώην συζύγους του και το δικαστηριο του εδωσε την επιμελεια του γυιου του

 

Σοκάρει η υπόθεση με πρωταγωνιστή διευθυντή κλινικής σε νοσοκομείο, ο οποίος κατηγορείται και από τις τρεις πρώην συζύγους του για λεκτική και σωματική κακοποίηση, καθώς και εκβιασμούς. 

Μάλιστα, με μία από τις τρεις βρίσκεται σε δικαστική διαμάχη για...

την επιμέλεια του γιου της. “Από την αρχή έδειχνε σημάδια άσχημης συμπεριφοράς, τα οποία εγώ δεν ήθελα να δω. Δεν είχα την εμπειρία να τα δω. Κάθε φορά γινόταν μια κίνηση παραπάνω, φώναζε, ερχόταν πιο κοντά στο πρόσωπό μου και με άγγιζε”, δήλωσε στο MEGA η 48χρονη αναισθησιολόγος, η οποία απέκτησε με τον διευθυντή της κλινικής δύο παιδιά. 

Όταν χώρισαν, πριν από περίπου πέντε χρόνια, τα παιδιά τα πήρε η μητέρα σε άλλο σπίτι στην ίδια πόλη. Όταν όμως θέλησε να φύγει εκτός Ελλάδος, ο πρώην σύζυγός της κινήθηκε νομικά, ζητώντας την επιμέλεια.

Με δικαστική απόφαση, η επιμέλεια του 9χρονου αγοριού παραχωρήθηκε προσωρινά στον πατέρα, λόγω πατρικού – ανδρικού προτύπου (!), όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.

“Ο δικαστής αφού είδε και τα παιδιά έκρινε ότι η κόρη μας θα μείνει μαζί μου και ο γιος επειδή έχει αναπτύξει ιδιαίτερες σχέσεις, με τον πατέρα του. Επίσης λέει ότι επειδή τα παιδιά έχουν 5 χρόνια διαφορά μεταξύ τους, δεν μπορούν να αναπτύξουν σχέσεις”.

Από την πλευρά του, ο δικηγόρος του γιατρού ανέφερε στο MEGA: “Έχουμε ξεκινήσει την διαδικασία της διεθνούς απαγωγής μέσω υπουργείου Δικαιοσύνης της ελληνικής επικράτειας, για να πάρει το παιδί που έχει με δικαστική απόφαση. Θεωρεί τον εαυτό του πιο κατάλληλο από τη μητέρα για την επιμέλεια των παιδιών. Δεν έκανε όλα αυτά τα χρόνια ούτε μία παράνομη πράξη, εν αντιθέσει με την κυρία η οποία έχει σειρά εγκληματικών ενεργειών”.

Συγκλονιστικές μαρτυρίες

“Δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ τον βιασμό ψυχής και τους εκβιασμούς του. Παρόλο που έχουν περάσει τόσα χρόνια, όταν ανατρέχει το μυαλό μου σε εκείνες τις επώδυνες στιγμές, πονάει ψυχή μου. Ανατριχιάζω και πανικοβάλλομαι, γιατί ήμουν στην πιο τρυφερή ηλικία της ζωής μου, 18 ετών”, λέει 59χρονη πνευμονολόγος, πρώην σύντροφος του γιατρού. 

Και συνεχίζει: “Επώδυνες στιγμές, πανικούς, φόβο και θυμό νιώθουν και τα παιδιά μου για ένα τέτοιον πατέρα. Ευτυχώς που βρήκα τη δύναμη και έφυγα ξημερώματα, 1η Ιανουαρίου 1993, χτυπημένη στο πρόσωπο με ένα μικρό αυτοκινητάκι, τον γιο μου, τον σκύλο μου και ενώ ήταν όλα χιονισμένα γύρω μου”. 

“Υπήρξε κακοποιητικός απέναντι σε μένα και τα παιδιά μου. Αυτό που προέχει είναι η υγιής ανάπτυξη των παιδιών, τα οποία θα πρέπει να μένουν μαζί αλλά μακριά από τον πατέρα τους, καθώς δεν αποτελεί καλό πρότυπο”, η 65χρονη επιχειρηματίας, επίσης πρώην σύντροφος του γιατρού.

https://www.newsit.gr/