Τονίζουν πως δεν έγιναν τοξικολογικές και μοριακές εξετάσεις στα θύματα, ούτε και διενέργεια νεκροψίας...
Συνεχείς είναι οι εξελίξεις για το έγκλημα των Τεμπών, καθώς οι οικογένειες των θυμάτων προσπαθούν να αποκαλυφθεί η αλήθεια σχετικά με τις αιτίες που οδήγησαν στην πολύνεκρη τραγωδία.
Σήμερα, λοιπόν, κατατέθηκε νέα μηνυτήρια αναφορά στις δικαστικές αρχές της Λάρισας από γονείς θυμάτων. Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, οι Δημήτρης και Νίκος Πλακιάς κατέθεσαν μήνυση κατά της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας της Λάρισας για τον τρόπο που διαχειρίστηκε την υπόθεση.
Συγκεκριμένα –όπως δήλωσαν ο Νίκος Πλακιάς, αλλά και ο δικηγόρος της οικογένειας Λεωνίδας Κουμπούρας– στρέφονται κατά της Υπηρεσίας, γιατί ενώ υπήρχε αρκετό βιολογικό υλικό από τις δίδυμες και την ξαδέρφη τους, δεν προχώρησε σε τοξικολογικές και μοριακές εξετάσεις, ώστε να διαπιστωθεί η ακριβής αιτία θανάτου των κοριτσιών. Παράλληλα, καταφέρονται εναντίον της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας επειδή δεν προχώρησε σε νεκροψία, αλλά μόνο σε νεκροτομή, αφού δεν μετέβη ιατροδικαστής άμεσα στο σημείο.
Βροχή οι μηνύσεις
Σημειώνεται ότι χθες προσήλθαν στην Εισαγγελία της Λάρισας και κατέθεσαν μήνυση κατά παντός υπευθύνου (για τα αδικήματα της παράβασης καθήκοντος, της κατάχρησης εξουσίας και της περιύβρισης νεκρού) οι συγγενείς του 66χρονου ελεύθερου επαγγελματία από τη Θεσσαλονίκη, γενετικό υλικό του οποίου εντοπίστηκε στο ιδιωτικό οικόπεδο όπου έχουν μεταφερθεί από τις πρώτες ημέρες του εγκληματικού δυστυχήματος στα Τέμπη χώματα και μπάζα από τη σιδηροδρομική τραγωδία.
Επίσης την ίδια μέρα έγινε γνωστό πως διαβιβάστηκε από το υπουργείο Δικαιοσύνης στη Βουλή των Ελλήνων ποινική δικογραφία που αφορά τον πρώην υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνο Αχ. Καραμανλή και τον πρώην υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλο.
Μέσα σε αυτό το κλίμα πίεσης από τους συγγενείς των θυμάτων, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων προέβη πρόσφατα σε τρεις αποφάσεις που αναδεικνύουν τη φαυλότητα με την οποία διοικείται ο ελληνικός σιδηρόδρομος επί κυβερνήσεων Μητσοτάκη, ενώ ο Εθνικός Οργανισμός Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (που έλαμψε διά της απουσίας του κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος) ξύπνησε έπειτα από 16 μήνες και άρχισε έρευνα «για την πρόληψη μελλοντικών ατυχημάτων».