Η πληροφορία κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και εάν τελικά ισχύει, τότε το πάρτι στην ΕΡΤ όχι μόνο συνεχίζεται αλλά δεν έχει και όριο.Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω, η ΕΡΤ αγόρασε 16 premium εισιτήρια για τον τελικό του Μουντιάλ, έναντι 76.000 ευρώ και κάτι ψιλά.
Το ερώτημα είναι διπλό.
Γιατί σε τέτοια τιμή και για ποιους τα αγόρασε η δημόσια τηλεόραση;
Ξέρει κάτι ο Γιάννης Παπαδόπουλος ή ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, μπας και μας διαφωτίσουν εάν ισχύει ή όχι και για ποιους πληρώσαμε χρυσά εισιτήρια για τον τελικό;
Διότι φαίνεται για κάποιους λεφτά υπάρχουν και δεν διδαχτήκαμε τίποτε από τα Μνημόνια, καθώς κάποιοι παίζουν μπάλα με τα λεφτά του ελληνικού λαού...
www.bankingnews.gr
