24 Ιουν 2026

Στήσανε υπερπαραγωγή: Ο πρωθυπουργός πήγε να βγάλει ταυτότητα για να πουλήσει ψηφιακό παραμύθι


 Ο πρωθυπουργός ακολούθησε όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες, υπέγραψε τα σχετικά έγγραφα, με το προσωπικό της υπηρεσίας να τον καθοδηγεί σε κάθε βήμα

Το επίπεδο της πολιτικής προπαγάνδας στην Ελλάδα έχει..

κατρακυλήσει τόσο χαμηλά, που πλέον μετατρέπουν την πιο αδιάφορη γραφειοκρατική ρουτίνα σε καλοκουρδισμένη χολιγουντιανή παραγωγή. Το πρωί της Τετάρτης, το Αστυνομικό Τμήμα Συντάγματος μεταμορφώθηκε σε τηλεοπτικό στούντιο, αποστειρωμένο από κάθε έννοια πραγματικότητας, αποκλειστικά και μόνο για να φιλοξενήσει τον Κυριάκο Μητσοτάκη και την κουστωδία του.


Ο στόχος ήταν προφανής: να πειστεί το φιλοθεάμον κοινό ότι το κράτος λειτουργεί ρολόι και ότι η κυβέρνηση μας οδηγεί με ασφάλεια στο ψηφιακό μέλλον. Όμως, το μόνο που κατάφεραν ήταν να προσβάλουν βάναυσα τον μέσο πολίτη που στήνεται με τις ώρες στις ουρές των διαλυμένων δημόσιων υπηρεσιών.

Μητσοτάκης

Το θέατρο του παραλόγου και οι στημένες ερωτήσεις

Κάθε κλικ της φωτογραφικής μηχανής και κάθε πλάνο ήταν αυστηρά ελεγχόμενο για να ταΐσει τον αλγόριθμο και τα βραδινά δελτία. Ο πρωθυπουργός μπήκε, κάθισε, χαμογέλασε συγκαταβατικά στο προσωπικό και ακολούθησε τη διαδικασία με την άνεση του ανθρώπου που ξέρει ότι οι κάμερες γράφουν. Το αποκορύφωμα της κωμωδίας ήρθε όταν, δήθεν αυθόρμητα, ρώτησε πότε θα είναι έτοιμη η ταυτότητά του, για να λάβει την απόλυτα προβαρισμένη απάντηση: «Σε περίπου μία εβδομάδα».

Αυτή η εικόνα της υποδειγματικής αστυνομίας και του γρήγορου κράτους είναι μια εξοργιστική ψευδαίσθηση. Είναι πολύ εύκολο να λειτουργούν όλα τέλεια όταν είσαι ο πρωθυπουργός της χώρας και έχεις αδειάσει το μισό κτίριο για να εξυπηρετηθείς. Η πραγματική Ελλάδα όμως βρίσκεται έξω από αυτές τις προστατευμένες γυάλες. Βρίσκεται στον βιοπαλαιστή που βλέπει τα σύνορά του να μπάζουν, την εγκληματικότητα να θερίζει στις γειτονιές του και το κράτος να εμφανίζεται μόνο όταν είναι να εισπράξει πρόστιμα.

Πλαστικά τσιπάκια αντί για εθνική ραχοκοκαλιά

Η εμμονή του συστήματος με την «ψηφιακή μετάβαση» λειτουργεί ως ο τέλειος αντιπερισπασμός. Προσπαθούν να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι η πρόοδος και η ασφάλεια του Έθνους εξαρτώνται από το πόσο γρήγορα θα αλλάξουμε το κομμάτι πλαστικό που έχουμε στο πορτοφόλι μας. Ρίχνουν στάχτη στα μάτια του κόσμου για να κρύψουν το γεγονός ότι η χώρα παραδίδεται αμαχητί στην υποκρισία των Βρυξελλών, την αποβιομηχάνιση και την εθνική συρρίκνωση.

Ας το καταλάβουν καλά: η ταυτότητα των Ελλήνων δεν σφραγίζεται με κανένα ηλεκτρονικό τσιπάκι και δεν ακυρώνεται σε κανένα γκισέ. Η πραγματική μας ταυτότητα είναι βαθιά ριζωμένη στην Ορθόδοξη πίστη μας, στο αίμα των προγόνων μας και στην αδιαπραγμάτευτη αγάπη για την Πατρίδα. Όσα επικοινωνιακά σόου κι αν στήσουν οι πολιτικοί με τα συνεργεία τους, το γνήσιο πατριωτικό αισθητήριο του λαού δεν ξεγελιέται. Οι φιέστες της βιτρίνας είναι για όσους έχουν χάσει την επαφή με την κοινωνία και νομίζουν ότι μπορούν να κυβερνούν με likes και φωτογραφίες.

https://www.pentapostagma.gr/