11 Σεπ 2013

ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΓΙΑ ΚΑΜΜΕΝΟ: "ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ONE NIGHT STAND

Αιχμηρή ήταν η απάντηση του Παναγιώτη Ψωμιάδη στον Πάνο Καμμένο αναφορικά με τα όσα είπε ο πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων στη συνέντευξη Τύπου στη ΔΕΘ.
"Πίστευα πως με τον Πάνο Καμμένο είχαμε μια πολιτική ερωτική σχέση και όχι ένα...
one night stand. Σε κάθε περίπτωση, τιμώ και σέβομαι την προσωπικότητα, το ήθος, το έργο και το δυναμικό λόγο του αρχηγού των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Δεν ξεχνώ τους φίλους μου, πόσο μάλλον δε, έναν άνθρωπο που με στήριξε όταν πολλοί άλλοι μου γύρισαν την πλάτη", τόνισε ο πρώην Περιφερειάρχης Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με το enikos.gr.
"Πρέπει όμως και ο ίδιος να αντιληφθεί πως δεν ευθύνομαι εγώ για τη δημοσκοπική πτώση του κόμματος του. Οφείλει ο ίδιος και οι συνεργάτες του να κάνουν την αυτοκριτική τους και να εξηγήσουν πως το 10,5% που είχαν πάρει στις εκλογές του Μαΐου του 2012 έπεσε στο 7,5%, ένα μόλις μήνα μετά. Εκτός και αν δεν μου το έχει συγχωρήσει ακόμη...Προφανώς αυτή η διαρροή ψηφοφόρων που συνεχίζεται, σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις, έχει συγκεκριμένες αιτίες.
Εν πάσει περιπτώσει, δεν ζήτησα ποτέ τη στήριξη του κυρίου Καμμένου για να μου την αρνηθεί. Ας στηρίξει αυτούς που θεωρεί ικανότερους. Οι πολίτες θα τον κρίνουν. Όσο αφορά στον αντιμνημονιακό αγώνα, του θυμίζω απλά πως είμαι από τους πρώτους που πήραν ξεκάθαρη θέση κατά των Μνημονίων. Και αυτό πληρώνω τώρα", επεσήμανε.
http://www.makeleio.gr