Τους στίχους του Χρήστου Κολοκοτρώνη «εγώ το πλουσιόπαιδο που ζούσα σε σαλόνια// για δέστε πως κατάντησα με άπλυτα πουκάμισα// και τρύπια παντελόνια// ω! κι ας ζούσα σε σαλόνια»  ζήλεψε, όπως φαίνεται, ο κ. Πάνος Καμμένος, σε χθεσινή ...του συνέντευξη στην Ελευθεροτυπία


Απαντώντας σε ερώτημα για τη δική του σχέση με τους δοκιμαζόμενους Έλληνες καθώς είναι γόνος πλούσιας οικογένειας, ο Πρόεδρος των ΑΝΕΛ δήλωσε ότι βρίσκεται αντιμέτωπος με το ενδεχόμενο κατάσχεσης των ακινήτων του από την εφορία καθώς δεν μπορεί να καλύψει το φόρο (σ.σ. πρώτος το είχε ισχυριστεί αυτό ο Πάγκαλος) ενώ δυσκολεύεται να πληρώσει τα δίδακτρα των παιδιών του. 

Ιδού και το πλήρες απόσπασμα, όσων είπε ο κ.Καμμένος: «Ήμουν πλουσιόπαιδο, ναι. Σας λέω ότι όποιος είχε την τύχη να έχει μια ακίνητη περιουσία από την οικογένεια του, αυτή την στιγμή δεν έχει την δυνατότητα να πληρώσει τους φόρους που επιβάλλονται. 

Κανείς ιδιοκτήτης δεν μπορεί να ανταποκριθεί. Και εμάς, θα μας κατασχέσουν ακίνητα, σας το λέω...

 Δεν κάνω τον φτωχό όταν ξέρω ότι περνούν δύσκολα όλοι όμως έχω κι εγώ καθυστερήσει να πληρώσω τα δίδακτρα των παιδιών μου. Παρότι έχω ένα πολύ καλό μισθό, η γυναίκα μου εργάζεται και έχω μια περιουσία. Όλοι ζοριζόμαστε…». 

T.T