10 Φεβ 2014

Ο Κικίλιας για τις κατηγορίες πως έβγαλε χρήματα στο εξωτερικό: Όλα είναι ψεύδη


kikilias-xrimata-exoteriko-570
Διαψεύδει ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Βασίλης Κικίλιας δημοσιεύματα περί εμβάσματός του στο εξωτερικό που δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες του...

Σε ανακοίνωσή του ο κ. Κικίλιας ισχυρίζεται ότι τα χρήματά του προέρχονται από τις επαγγελματικές του δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόλησή του με την πολιτική, όπως το επαγγελματικό μπάσκετ και η ιατρική.

Η υπόθεση ήρθε στη δημοσιότητα μετά από δημοσίευμα της εφημερίδας Πρώτο Θέμα την Κυριακή, το οποίο προκάλεσε νευρική κρίση στη Νέα Δημοκρατία.
Επικαλούμενη τη λίστα του Κέντρου Ελέγχου Φορολογουμένων Μεγάλου Πλούτου που προέκυψε από τον έλεγχο των αρμόδιων υπηρεσιών, η εφημερίδα ανέφερε ότι τρεις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας έβγαλαν 3,5 εκατ. ευρώ σε τράπεζες του εξωτερικού. Τα επίμαχα εμβάσματα των τριών βουλευτών εστάλησαν σε τράπεζες του εξωτερικού την περίοδο του 2009-2012 και σύμφωνα με το δημοσίευμα το ποσό δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες των τριών πολιτικών.
Το μεσημέρι της Δευτέρας, δημοσιεύματα στο διαδίκτυο ανέφεραν δύο συγκεκριμένα ονόματα, μεταξύ των οποίων και αυτό του βουλευτή Ά Αθήνας και πρώην υποψήφιου περιφερειάρχη Αττικής, Βασίλης Κικίλια.
Ολόκληρη η δήλωση Κικίλια
«Με έκπληξη διαβάζω δημοσιεύματα για έμβασμα μου στο εξωτερικό που δήθεν δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες μου. Τα χρήματά μου προέρχονται από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση μου με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολό τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου. Πορεύομαι με την τιμή και την υπόληψη μου, που κανένας δεν μπορεί και δεν δέχομαι να αμφισβητήσει. Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ ένδικα μέσα αλλά το θέμα είναι βαθύτατα πολιτικό και στις συκοφαντίες προς το πρόσωπο μου επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου».
Φωτογραφία: Eurokinissi
 http://www.koolnews.gr