15 Ιουν 2019

Υπεξαίρεση Δ.Θεσσαλονίκης: Μπουτάρης, τώρα, «αθωώνει» Παπαγεωργόπουλο -Τι έλεγε το 2012

Πέρασαν εφτά χρόνια από την ημέρα που ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης κατέθετε στη δίκη για την υπεξαίρεση στο δήμο ότι υπεύθυνοι για την υπεξαίρεση είναι οι Βασίλης Παπαγεωργόπουλος και Μιχάλης Λεμούσιας (γγ του δήμου)...
 Έκανε δε λόγο για «συμμορία» που αλληλοκαλυπτόταν και «ομερτά» με δεδομένο -όπως είπε- ότι οι υπάλληλοι φοβόταν να μιλήσουν, ενώ στο τέλος της κατάθεσής του τόνισε: «Εμένα δεν με ενδιαφέρει να πάνε φυλακή, δεν είμαι εκδικητικός τύπος, με νοιάζουν τα 51 εκατομμύρια, το έλλειμμα, που είναι αυτά τα λεφτά;»
«Είναι αδιανόητο να πιστέψω ότι ο Σαξώνης και οι διευθυντές της Ταμειακής Υπηρεσίας έκαναν όλη αυτή την ιστορία, χωρίς να είναι σε γνώση των πολιτικών προϊσταμένων τους», είπε ο Γ. Μπουτάρης, δείχνοντας άμεσα τους Παπαγεωργόπουλο – Λεμούσια. Για τον τέως δήμαρχο Β. Παπαγεωργόπουλο είπε: «Πιστεύω ότι συμμετείχε (…) Παρασύρθηκε. Το χρήμα είναι κακός σύμβουλος», ενώ σε άλλο σημείο της κατάθεσής του τόνισε ότι δεν υπάρχει δήμαρχος που θέλει να κάνει χρηστή διοίκηση και να μην ξέρει τί υπάρχει στο ταμείο του.
Μάλιστα, το 2013, λίγο πριν μπει στην φυλακή ο κ. Παπαγεωργόπουλος, η σύζυγός του Ελένη είχε δηλώσει ότι ο Μπουτάρης θα πεθάνει από τύψεις,καθώς, όπως είχε πει, «κανείς δεν εμφανίστηκε το δικαστήριο να επιβεβαιώσει τους ισχυρισμούς του Σαξώνη, εκτός από τον Μπουτάρη που είπε στο ότι η διοίκηση του Παπαγεωργόπουλου ήταν μια συμμορία».
Τώρα, «αθώος» ο κατηγορούμενος
Πριν όμως μερικές ημέρες (9 /6) σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή», ο κ. Μπουτάρης ξέχασε την προ εφταετίας κατάθεσή του και «αθώωσε» τον πρώην δήμαρχο, λέγοντας ότι «είμαι σίγουρος ότι ο Παπαγεωργόπουλος δεν έκλεψε, δεν έβαλε λεφτά στην τσέπη». 
Αναλυτικά η ερώτηση και η απάντηση:
-Ήταν μεταξύ των λαθών σας η συνέργειά σας στο να πάει φυλακή ο Παπαγεωργόπουλος; Μήπως τον αδικήσατε;
– Δεν αισθάνομαι καθόλου ότι τον αδίκησα. Μου καταλογίζουν ότι εγώ τον έστειλα στη φυλακή, είναι λάθος αυτό. Ο Παπαγεωργόπουλος πήγε φυλακή μόνος του. Ας πρόσεχε. Εγώ ως δήμαρχος ήμουν υποχρεωμένος από τη στιγμή που βρήκα τις όποιες ατασθαλίες να πάω στο δικαστήριο ως μάρτυρας και να καταθέσω. Είμαι σίγουρος ότι ο Παπαγεωργόπουλος δεν έκλεψε, δεν έβαλε λεφτά στην τσέπη. Δεν πιστεύω ότι ο ίδιος ήταν ο εγκέφαλος, ούτε καρπώθηκε χρήματα. Δεν μπορεί, όμως, όταν βοά η πόλη εσύ να μην ακούς τίποτα. Φώναξε κάποιους και πες τους, ελάτε εδώ, τι είναι αυτά που ακούγονται, δώστε μου εξηγήσεις. Δεν το έκανε και το πλήρωσε.

ΥΓ Τι άλλαξε από το «συμμετείχε» του 2012 στο «δεν έκλεψε» του 2019, αυτό μόνον ο κ. Μπουτάρης το γνωρίζει. Καλό, όμως, είναι να το εξηγήσει και στους υπόλοιπους, ανάμεσά τους και τους πολίτες που τον εξέλεξαν δύο φορές δήμαρχο Θεσσαλονίκης.
aftodioikisi.gr