ΒΙΝΤΕΟ
Το παιχνίδι της επικοινωνίας συνεχίζεται με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να μπαίνει στα «χωράφια» της διακόσμησης,
προκειμένου να βάλει την πινελιά του στο γραφείο του, στο...
Μέγαρο Μαξίμου.
Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός, για την πιο προβεβλημένη θέση στο γραφείο του, δεν επέλεξε κάποιον πίνακα από την δεξαμενή της εθνικής Πινακοθήκης, αλλά κράτησε το έργο του Γιάννη Αδαμάκου από τη σειρά «Μπλε».
Πρόκειται για τον ίδιο πίνακα που είχε και στο γραφείο του στα κεντρικά της ΝΔ επί της Πειραιώς και ανήκει στην προσωπική του συλλογή.
Φυσικά, καθοριστικό ρόλο στις αφαιρετικές επιλογές του κ. Μητσοτάκη, δεν γινόταν να μην παίξει και η σύζυγός του, Μαρέβα.
Αυτή τη φορά ο πίνακας «Ελλάδα Ευγνωμονούσα» δεν βρήκε θέση στο Μαξίμου, αλλά επελέγη η Παναγία με τον Χριστό, του Κωνσταντίνου Παρθένη...
altsantiri.gr
Το παιχνίδι της επικοινωνίας συνεχίζεται με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να μπαίνει στα «χωράφια» της διακόσμησης,
προκειμένου να βάλει την πινελιά του στο γραφείο του, στο...
Μέγαρο Μαξίμου.
Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός, για την πιο προβεβλημένη θέση στο γραφείο του, δεν επέλεξε κάποιον πίνακα από την δεξαμενή της εθνικής Πινακοθήκης, αλλά κράτησε το έργο του Γιάννη Αδαμάκου από τη σειρά «Μπλε».
Πρόκειται για τον ίδιο πίνακα που είχε και στο γραφείο του στα κεντρικά της ΝΔ επί της Πειραιώς και ανήκει στην προσωπική του συλλογή.
Φυσικά, καθοριστικό ρόλο στις αφαιρετικές επιλογές του κ. Μητσοτάκη, δεν γινόταν να μην παίξει και η σύζυγός του, Μαρέβα.
Αυτή τη φορά ο πίνακας «Ελλάδα Ευγνωμονούσα» δεν βρήκε θέση στο Μαξίμου, αλλά επελέγη η Παναγία με τον Χριστό, του Κωνσταντίνου Παρθένη...
altsantiri.gr