24 Φεβ 2014

Ο Γιοβανοπουλος στηριζει Νταβρη και αδειαζει ΚΑΜΜΕΝΟ υπαινισεται οτι είναι ασήμαντοι, ανίκανοι να γευθούν τους αιθέρες, ανάξιοι της παραμικρής αποστολής.

Στην προσωπικη του σελιδα ο Γιοβανοπουλος στηριζει ανοικτα τον Νταβρη....απαντωντας στον Π.ΚΑΜΜΕΝΟ ,που χαρακτηρισε τον ΝΤΑΒΡΗ λιποτακτη....
Κώστας Γιοβανόπουλος Ανεξάρτητοι Ελληνες
Οφείλω δημόσια να εκφράσω τη διαφωνία μου σχετικά με....
όσα ρίπτονται κατά του ανεξάρτητου πια βουλευτή Γιώργου Νταβρή. Πατριώτης και φιλάδελφος. Ποτέ, ποτέ ως μέλος της Κ.Ο. των ΑΝ.ΕΛ δεν αισθάνθηκα “ντροπή” για τη συνεργασία μου μαζί του – το άκρως αντίθετο μάλιστα, νιώθω τιμηθείς για τους υψιπετείς δεσμούς που αναπτύχθηκαν μεταξύ μας. Μου δίδαξε στην πράξη την έννοια του δημοσίου καθήκοντος και την αρετή της πίστης στο Σκοπό.
Αν αποδεχθώ την αποδιδόμενη λιποταξία στο πρόσωπό του, τότε προσωπικά λαμβάνω, φευ, το παράσημο της γενναιότητας, αρνούμαι τούτο το όνειδος.
Τέλος για όσους ολίγιστους προσέβαλαν το ξίφος και τη στολή ενός δια βίου έντιμου πτεράρχου, είναι ασήμαντοι, ανίκανοι να γευθούν τους αιθέρες, ανάξιοι της παραμικρής αποστολής.
Αν μέχρι σήμερα είχε ευλαλήσει η σιωπή μου, τη ψυχή μου δεν τη χαρίζω σε κανέναν.

20-2-2014 Γιοβανόπουλος Γ. Κώστας
Βουλευτής Ημαθίας – ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ