24 Φεβ 2014

Nταβρης εναντιον Καμμενου με βαρεις χαρακτηρισμους

Προς όλους. Στη χθεσινή κυριακάτικη ελευθεροτυπία o Πάνος Καμένος σε σχετική ερώτηση της o.Ε.Δελβινιωτη ανέφερε ότι λιποτακτησα ....σελ 16,17. Επειδή τα θέματα αξιοπρέπειας είναι τα ..
πιο σημαντικά για κάθε άνθρωπο και ιδιαίτερα για ένα Αξιωματικό θεωρώ επιβεβλημένο να σας κοινοποιησω τους λόγους για τους οποίους δεν παραυρεθηκα στην εν λόγω σύναξη .
α.Η επικοινωνία μου με τον Π.Κ είχε ήδη διακοπεί προ δέκα περίπου μονομερώς από εκείνον .O λόγος κατά την αποψη μου ήταν ότι εγώ σήκωνα επικοινωνιακά το θέμα των εξοπλιστικών αναφέροντας παραλήψεις από μέρους φίλων του όπως o κ.Μειμαρακης και o o.Νικολοπουλος.
β.Πέραν τούτου προφανώς πληροφορήθηκε ότι εγώ σκόπευα να ζητήσω επαρκείς εξηγήσεις αλλά και αλλαγή ηγεσίας
για το χριστουγεννιάτικο ταξίδι του στο πανάκριβο θέρετρο του κουρσεβελ και για την ύπαρξη πραγματικού υπηρεσιακού ταξιδιού η όχι στη Γενεύη O.Η.Ε,ώστε να μάθουμε εάν η επιστολική ψήφος του Π.Κ. ήταν νόμιμη και ποιοι ήταν πιθανοί λόγοι "κάλυψης" από τον κ. Μειμαρακη .
γ Επιπρόσθετα και σε σχέση με τα αναφερόμενα στην παρ. α. ,εγώ ζήτησα την διαγραφή για ένα μέλος του εθνικού συμβουλίου o οποίος ,με μια άκρως υβριστική του δήλωση μέσω f.book μου ζητούσε να παραδώσω το ξίφος μου και τα γαλόνια μου.Η"ύβρις"του κατευθυνόμενου, κατα την αποψη μου "κυρίου" οποίος "συμπτωματικά" ήταν θερμος υποστηρικτής της ένταξης Νικολοπουλου στους ΑΝ.ΕΛ,εγράφη"τυχαία" όταν εγώ δημοσιευσα δύο επιστολές από το γραφείο του πρώην πρωθυπουργού κ.Κ.Κ. προς τον κ.Μειμαρακη για σοβαρότατα θέματα στο χώρο των Ε.Δ. και "φίλο" του Π.Κ.
Όλα τα παραπάνω τα ανέφερα ,στους συνυπογραψαντες με εμένα επιστολής,για τη μη συμμετοχής μας στο εθνικό συμβούλιο.
Κλείνοντας θέλω να γνωρίζετε ολοι φίλοι και μη ότι πριν την εκλογή του γραμματεα του κινήματος κ .Γαληνου , στην Κ .Ο είχα ξαναθεσει στην ουσία θέμα ηγεσίας .Συγκεκριμενα ανέφερα ότι υπήρξε ένα συνέδριο όπου ψήφισε μόνο το 0.1 των ψηφοφόρων μας ,με ότι αυτό σημαίνει για την νομιμοποίηση κομματικών οργάνων.Ακόμη δε ότι υπάρχει θέμα κατεύθυνσης του κινήματος και στο επίπεδο του προέδρου.
Σημείωση: Τόσο η ύβρις όσο και οι αναφορές μου για την μη συμμετοχή μου στην Κ.Ο. Όπου o Π Κ με διέγραψε αντικαταστατικα και χωρίς ψηφοφορία,έχουν αποσταλεί τόσο στον κ.Γιοβανοπουλο όσο και στον κ. Γαληνό αλλά και στους πρώην συναδέλφους .
Π.Κ. ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΟΙΆΖΩ
ΛΈΩ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΕΊΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ.
ΣΟΥ ΣΥΝΙΣΤΏ ΓΙΑ ΆΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΆ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ